Fitness Seller

Berdje

berd zei:
Noem er eens 5 op dan?
En heb in 2001 een 3,5 week in coma gelegen van wegen een auto ongeluk, en jullie vinden het allemaal zo geweldig als iemand 10kg / 20kg is aan gekomen in 1 jaar. Ben in 2001 20kg afgevallen toen zat ik op 60kg en zat 1/2 jaar terug op 89kg en ben ook weer super hersteld dat is iets wat bijna niemand hier voor elkaar heeft gekregen.

Het is een goeie prestatie maar vind het een beetje onzin om er zo op te hameren dat je naturel bent en in coma hebt gelegen enz.. natuurlijk heel erg.. maar zoals jij het zegt lijkt het net of dat je dat als excuus geeft waarom je niet zo groot bent als dat je had ''kunnen'''zijn als je geen ongeluk had gehad. en in 2001... jah er zitten hier mensen die nog maar 3 4 jaar trainen en die zien er ook super uit. En iedereen heeft wel wat. Der zijn weinig mensen die jaren aan 1 stuk doortrainen zonder wat te krijgen. En idd spiergeheugen werkt goed haha.

Kan trouwens aan mij liggen maar ken meerdere naturels. En die zijn nog heel wat groter dan jouw die al meerdere keren de nk naturel overal hebben gewonnen en ook wks hebben gedaan. Dus jah zo biezonder ben je ook weer niet. En die vent is ook t*ring arogant haha. En wil ook niemand helpen.

En ho cares of je naturel bent of dat je gebruikt je heb een goeie fysiek :thumbs: en daar gaat het om..

Laatst bewerkt:
berd zei:
Noem er eens 5 op dan?
En heb in 2001 een 3,5 week in coma gelegen van wegen een auto ongeluk, en jullie vinden het allemaal zo geweldig als iemand 10kg / 20kg is aan gekomen in 1 jaar. Ben in 2001 20kg afgevallen toen zat ik op 60kg en zat 1/2 jaar terug op 89kg en ben ook weer super hersteld dat is iets wat bijna niemand hier voor elkaar heeft gekregen.

Hey mooie jongen, weleens van de naam Unregistred gehoord? Die heeft betere gains dan jij gemaakt en dat zonder spiergeheugen, dus hemel jezelf niet zo op. Gelukkig ben je al aan het bijdraaien zie ik..

pff, zichzelf zo de hemel in prijzen
en dan zie ik zo'n mini borstje..

:haha:

volgens mij heeft dit nu niet zoveel zin meer.

Terug
Naar boven