MuscleMeat

Berdje

• Topic Starter Topic Starter
Roy zei:
Hij traint niet "pas" vier maanden, en als iedereen de teksten onder zijn foto's leest dan weet je dat ie naturel is!! Over het slecht beoordelen van anderen hoor je mij niet, dat vind ik ook niet kunnen. Een strak dieet en zwaar trainingsschema, doe het maar eens na (NATUREL!) Iedereen lult teveel, dit is niet goed, dat is niet goed. Waar blijven jullie foto's? Het gaat nu even om zijn fysiek. Ik vind hem mooi droog (van boven), benen zijn naturel moeillijk droog te krijgen (heb ik zelf ook ondervonden). Hij gaat goed naar wedstrijdvorm.

Berd, doe je nog mee met de NK Naturel?

Staat wel in de planning ja.

Ik stuur je ff een pm

Ziet er al zeer goed uit voor een naturel, de puntjes waar je nog op moet letten zijn al gezegd. Nice job bro :thumbs:

Ziet er wel goed uit jah, benen kunnen wel wat groter naar mijn mening..
Mr holland zul je iig niet worden.
Maar goed ik las dat je weinig tijd hebt etc om "nuttige" dingen te posten, desondanks vindt je wel tijd om anderen slechte cijfers te geven en je eigen pics te posten en naar complimenten te vissen, dus ik geef je geen cijfer.

• Topic Starter Topic Starter
rob12345 zei:
Ziet er wel goed uit jah, benen kunnen wel wat groter naar mijn mening..
Mr holland zul je iig niet worden.
Maar goed ik las dat je weinig tijd hebt etc om "nuttige" dingen te posten, desondanks vindt je wel tijd om anderen slechte cijfers te geven en je eigen pics te posten en naar complimenten te vissen, dus ik geef je geen cijfer.

andere cijfers geven gaat vrij vlot als je niet alles leest wat er by staat,
en moet toch wel af en toe laten zien dat ik ook nog leef... :) :D

ziet er zeer netjes uit vooral omdat je nog naturel bent!!
toppertje!!!! :thumb:

Tjah, het zegt in ieder geval wel weer wat over jezelf :thumbs: :rolleyes:

berd zei:

berd zei:

Denk je dat het ons boeit of je leeft als je zo'n karakater hebt ?

Een gouden bodybuilding theorie: "The most important aspect of bodybuilding is your attitute"

En daar geef ik Juriaan wederom gelijk in. En je hoeft er ook niet telkens nadrukkelijk bij te zetten dat je naturel bent, dan krijgen mensen al gauw het tegenovergestelde idee. :p Qua fysiek ziet het er goed uit, benen kan nog wat aan gewerkt worden, voor de rest toppie.

moeilijk he praten :P

Ik voel negatieve energie.. :spaz:

ff niet zo b**chen... kom op zeg

foto's zien er goed uit, maar is al gezegd...

idd, ik ben erg onder de indruk van de foto's. Mooie armen en schouders en al goed droog. :thumbs:

Ik denk alles over z'n houding tegenover anderen al gezegd is. Laten we hopen dat hij er wat mee doet.

Het heeft verder geen nut hier verder over door te gaan denk ik, dus:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooi armen, goed fysiek alleen je traps vind ik echt behoorlijk tegenvallen.

hoe lang train je al btw? is me ff ontgaan denk k

Maar gebruik je ook geen prohormonen? Met prohormonen kun je jezelf ook nog natural noemen. Ik ken hier ook nog iemand van het board van vroeger. Robin heet hij. Ik weet van gesprekken van hem met msn dat hij veel PH kuurtjes doet en zichzelf ook natural noemt (en dat hij ook wil meedoen aan natural wedstrijden). Toevallig weet ik ook dat hij veel in PH's handelt. Ik vond het dan ook merkwaardig dat hij jou op de contest een 10 gaf met zo'n oude jongens krentenbrood commentaar erbij (terwijl hij je concurrentie een belachelijk laag punt gaf). Als ik jou karaktertrekjes hier op het board zie een beetje inschat (andere mensen de grond in boren en alleen maar geilen op complimenten hoe goed je wel niet bent) met elke keer met koeienletters "100% NATURAL!!!" onder je foto's zie ik je er best voor aan flink aan de ph'tjes te zitten. Dan klopt het ook meteen waarom je zo'n dikke maatjes met Robin bent.

Just a thought.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven