klempic
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Johny zei:Maar gebruik je ook geen prohormonen? Met prohormonen kun je jezelf ook nog natural noemen. Ik ken hier ook nog iemand van het board van vroeger. Robin heet hij. Ik weet van gesprekken van hem met msn dat hij veel PH kuurtjes doet en zichzelf ook natural noemt (en dat hij ook wil meedoen aan natural wedstrijden). Toevallig weet ik ook dat hij veel in PH's handelt. Ik vond het dan ook merkwaardig dat hij jou op de contest een 10 gaf met zo'n oude jongens krentenbrood commentaar erbij (terwijl hij je concurrentie een belachelijk laag punt gaf). Als ik jou karaktertrekjes hier op het board zie een beetje inschat (andere mensen de grond in boren en alleen maar geilen op complimenten hoe goed je wel niet bent) met elke keer met koeienletters "100% NATURAL!!!" onder je foto's zie ik je er best voor aan flink aan de ph'tjes te zitten. Dan klopt het ook meteen waarom je zo'n dikke maatjes met Robin bent.
Just a thought.
klempic zei:
Johny zei:Maar gebruik je ook geen prohormonen? Met prohormonen kun je jezelf ook nog natural noemen. Ik ken hier ook nog iemand van het board van vroeger. Robin heet hij. Ik weet van gesprekken van hem met msn dat hij veel PH kuurtjes doet en zichzelf ook natural noemt (en dat hij ook wil meedoen aan natural wedstrijden). Toevallig weet ik ook dat hij veel in PH's handelt. Ik vond het dan ook merkwaardig dat hij jou op de contest een 10 gaf met zo'n oude jongens krentenbrood commentaar erbij (terwijl hij je concurrentie een belachelijk laag punt gaf). Als ik jou karaktertrekjes hier op het board zie een beetje inschat (andere mensen de grond in boren en alleen maar geilen op complimenten hoe goed je wel niet bent) met elke keer met koeienletters "100% NATURAL!!!" onder je foto's zie ik je er best voor aan flink aan de ph'tjes te zitten. Dan klopt het ook meteen waarom je zo'n dikke maatjes met Robin bent.
Just a thought.
Xtreme_BODY zei:mee eens als je pro hormonen hebt gebruikt ben je ook geen naturel meer.

MrJ zei:

berd zei:beste johny x&b ik moet jullie helas teleur stellen maar ik heb geen PH gebruikt, alleen creatine&glutamine&whey
En nog effe over die contest johny jij was ook echt nr.1
en mensen die net 4 maanden trainen en foto's plaatsen en dan ook nog verwachten dat mensen goede cyfers gaan geven omdat ze misschien 1kg aan zijn gekomen vind ik een beetje over dreven maar das mijn mening.
en train in januari al 7 jaar
verder nog klachten?![]()
en mensen die al 7 jaar trainen en dan hier alleen foto's komen plaatsen om complimentjes te vissen, terwijl ze zelf niks aan info delen met de leden vind ik een beetje overdreven. Maar das míjn mening. (en het was trouwens +7 kilo in 4 mnd.berd zei:en mensen die net 4 maanden trainen en foto's plaatsen en dan ook nog verwachten dat mensen goede cyfers gaan geven omdat ze misschien 1kg aan zijn gekomen vind ik een beetje over dreven maar das mijn mening.
)Klachten niet, maar als ik jou was zou ik me concentreren op mn borst + traps en de armen + schouders op onderhoud trainen. Om de verhoudingen recht proberen te trekken
KaLe zei:Goed fysiek! Je bent goed vooruit gegaan. Ook je borst. Alleen jammer dat je zo'n arrogante lul bent, dat siert je niet!

KaLe zei:Goed fysiek! Je bent goed vooruit gegaan. Ook je borst. Alleen jammer dat je zo'n arrogante lul bent, dat siert je niet!