Fitness Seller

Berdje

Ja vind ik ook je beoordeeld naar wat je ziet op een foto meer niet.
Al is hij 20 kilo aangekomen in een jaar ik kijk gewoon naar die foto.

Je hebt types die snel tevreden zijn en types die een beetje perfectionistisch zijn.
Dus wat de 1 erg goed vind kan de ander helemaal ruk vinden.

Ieder zijn mening toch?

• Topic Starter Topic Starter
Amxerxes zei:
Ja vind ik ook je beoordeeld naar wat je ziet op een foto meer niet.
Al is hij 20 kilo aangekomen in een jaar ik kijk gewoon naar die foto.

Je hebt types die snel tevreden zijn en types die een beetje perfectionistisch zijn.
Dus wat de 1 erg goed vind kan de ander helemaal ruk vinden.

Ieder zijn mening toch?
:D
U damn right, Ieder zijn mening
En sommige mensen zullen mijn mening ruk vinden maar dat is niet mijn probleem!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Pfff wat een hoop gelul komt r uit jou Berd. Beetje flauw dat je niet gewoon toe geeft dat je Kale een slecht cijfer gaf om je concurrentie te verzwakken.

En dan hier met je domme post 'y'all suck anayway'...? WTF doe je hier dan jonge? Ga lekker thuis rukken op de foto's van je eigen lichaam of zo! Ok ik zal het maar ff zeggen want je hoort het zo graag; je hebt een goede fysiek. Dat zal ik echt niet ontkennen. Maar r lopen hier jongens rond met minder trainingsjaren en een betere fysiek dan jij, die ook nog !!!!NATURAL!!!! zijn...

Ik snap je houding dan ook niet echt, op deze manier dwing je niet echt respect af. Je zet jezelf alleen voor lul...

Mensen mensen, laten we ons nou eens niet zo druk maken over meningen die via het internet worden uitgewisseld. Het grote voordeel van internet is dat je het zo kan wegklikken. Dus als je wordt afgezeken dan klik je het gewoon weg, klaar! Probleem opgelost!
En als iemand je IRL ongefundeerd afzeikt dan geef je ‘m een stomp in z’n gezicht, klaar! Probleem opgelost! (behalve als ie echt heel groot en eng is, dan bespuug je ‘m en hol je hard weg).

Ach, het leven is zo simpel…..

Dus relax mensen, al die stress jaagt de cortisol spiegels omhoog..... ;)

berd zei:
Kale heeft best een goed lichaam, maar op die bewuste foto zag je 0 definitie of what so ever alleen massa amper buikspieren wel een goede chest, benen ook niet zo geweldig en armen vallen ook tegen.
En volgens mij moest je iemand beoordelen op z'n foto niet op al z’n post’s of dat het een "gerespecteerd lid" is of zo.
Maar dat is mijn mening.

Mvg. Berd

Dan mag je voortaan beter lezen, want ik had erbij vermeld (in me topic) dat er olie + flitser gebruikt was, dat dus de definitie totaal wegvaagde. Daarbij komt dat je de foto eerst een 8 gaf in de gallery en vervolgens op de contest een 4. Ik gaf jou toch ook geen 4, omdat je geen goed borst hebt? Een 4 geven is gewoon triest. Ik weet dat er nog heel veel moet gebeuren aan me lichaam, maar een 4 was het niet. Maw, je deed het gewoon puur om anderen onderuit te halen, om er zelf beter van te worden. En jezelf een 10 geven.... je vind jezelf wel een 10 waard?

Rob G zei:
Pfff wat een hoop gelul komt r uit jou Berd. Beetje flauw dat je niet gewoon toe geeft dat je Kale een slecht cijfer gaf om je concurrentie te verzwakken.

En dan hier met je domme post 'y'all suck anayway'...? WTF doe je hier dan jonge? Ga lekker thuis rukken op de foto's van je eigen lichaam of zo! Ok ik zal het maar ff zeggen want je hoort het zo graag; je hebt een goede fysiek. Dat zal ik echt niet ontkennen. Maar r lopen hier jongens rond met minder trainingsjaren en een betere fysiek dan jij, die ook nog !!!!NATURAL!!!! zijn...

Ik snap je houding dan ook niet echt, op deze manier dwing je niet echt respect af. Je zet jezelf alleen voor lul...

Noem er eens 5 op dan?
En heb in 2001 een 3,5 week in coma gelegen van wegen een auto ongeluk, en jullie vinden het allemaal zo geweldig als iemand 10kg / 20kg is aan gekomen in 1 jaar. Ben in 2001 20kg afgevallen toen zat ik op 60kg en zat 1/2 jaar terug op 89kg en ben ook weer super hersteld dat is iets wat bijna niemand hier voor elkaar heeft gekregen.

berd zei:
Noem er eens 5 op dan?
En heb in 2001 een 3,5 week in coma gelegen van wegen een auto ongeluk, en jullie vinden het allemaal zo geweldig als iemand 10kg / 20kg is aan gekomen in 1 jaar. Ben in 2001 20kg afgevallen toen zat ik op 60kg en zat 1/2 jaar terug op 89kg en ben ook weer super hersteld dat is iets wat bijna niemand hier voor elkaar heeft gekregen.

Dat is een hele nette prestatie. En als je hiermee normaal om zou gaan (dus wat minder arrogant) zou je dat sieren. Maar dat doe je niet en op deze manier jaag je iedereen tegen je in het harnas.

langleve spiergeheugen, desalnietemin een goede prestatie.

Laat ik het dan ook maar zeggen, Berd je fysiek is erg goed. Het is massief, droog, hard en symmetrisch.

Alleen je karakter kent hier en daar nog een zwak puntje. Je reageert bijvoorbeeld erg fel op kritiek, wat er op duid dat je redelijk onzeker bent over jezelf of dat je een egocentrische megalomaan bent die zichzelf zo fantastisch vind dat alle kritiek bij voorbaat onterecht is. Ik hoop dat het onzekerheid is want dat is een stuk makkelijker op te lossen als grootheidswaanzin. ;)

Bij alles wat je doet vergelijk je jezelf met een ander. Of andersom, je vergelijkt die ander met jezelf.

Mensen die deze subjectiviteit kunnen uitschakelen zijn er maar weinig.

Vergelijk ik de contesttop met mezelf dan weet ik dat ik nog veel te verbeteren heb. Die toppers staan er niet voor niets. Die hebben keihard getrained, strict op de voeding gelet en goedgerust. Die hebben er kortom veel voor gedaan en veel voor gelaten om het punt te bereiken waar ze nu staan.

Als ervaringsdekundige op het gebied van dit afzien zou jij, berd, moeten weten dat het ook KaLe veel moeite heeft gekost. Je hebt immers zelf ook gezien hoe hard je moet werken om daar te komen. Daar loop je zo ontzettend mee te koop!

En een 4 geven is dan, ALTIJD, onterecht.

Splendid zei:
Bij alles wat je doet vergelijk je jezelf met een ander. Of andersom, je vergelijkt die ander met jezelf.

Mensen die deze subjectiviteit kunnen uitschakelen zijn er maar weinig.

Vergelijk ik de contesttop met mezelf dan weet ik dat ik nog veel te verbeteren heb. Die toppers staan er niet voor niets. Die hebben keihard getrained, strict op de voeding gelet en goedgerust. Die hebben er kortom veel voor gedaan en veel voor gelaten om het punt te bereiken waar ze nu staan.

Als ervaringsdekundige op het gebied van dit afzien zou jij, berd, moeten weten dat het ook KaLe veel moeite heeft gekost. Je hebt immers zelf ook gezien hoe hard je moet werken om daar te komen. Daar loop je zo ontzettend mee te koop!

En een 4 geven is dan, ALTIJD, onterecht.

Precies

en zo gaan we nog wel een tijdje door.......... :D

Hij durft z'n fout ook niet toe te geven... Een 4 slaat gewoon nergens op. Komop zeg. Iedereen die goed z'n best doet, lekker vooruit gaat en normaal doet tegen de rest verdient minimaal een voldoende.

Man, man denk je nu echt dat iedereen dit alleen zegt om je af te zeiken?
Je zou echt eens naar je binnenste moeten kijken met *ego mode-off*.
De bijbel lezen zou ook geen kwaad kunnen voor jou: 'Een man is wijs, als hij naar andere mensen luisterd en daarna zijn mening geeft'

Ps. Een nuttige toevoeging in het voedings-forum en trainings-forum is sneller gemaakt dan een foto neer te zetten. Dus dat je zegt geen tijd te hebben is bullshit.

Geachte mensen die ik ooit een slecht cyfer heb gegeven, Sorry

berd zei:
Kale heeft best een goed lichaam, maar op die bewuste foto zag je 0 definitie of what so ever alleen massa amper buikspieren wel een goede chest, benen ook niet zo geweldig en armen vallen ook tegen.
En volgens mij moest je iemand beoordelen op z'n foto niet op al z’n post’s of dat het een "gerespecteerd lid" is of zo.
Maar dat is mijn mening.

Mvg. Berd

Defenitie is op foto's is moeilijk goed te laten zien. Je moet net op de goeie manier in het licht staan en een goeie camera afstelling hebben. Anders valt je hele defenitie weg. En onthoud ook even jij bent in de westrijdvoorbereiding voor de nk dus jij staat zobizo al een stuk droger. Iemand die geen wedstrijd heeft gepland gaat natuurlijk niet aftrainen naar een extreem laag vet %.

Terug
Naar boven