BadMF
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
berd zei:is dit dan genoeg? moete jullie nog meer info hebben?

roxxe zei:
berd zei:Heb niet zoveel tijd heb hier ook nog een lief klein zoontje thuis die heeft iets meer aandacht nodig dan jullie, ben ik van mening.
QUOTE]
Wij hebben ook liefde nodig…… :sob:
Amxerxes zei:Wat een kippenhok hier, beetje jaloers!!!!
Ben het wel eens met Berd dat je gasten die net een 1/2 jaar trainen en 60 kilo wegen niet echt een hoog cijfer kan geven, maar een 1 is een beetje overdreven inderdaad.
Goeie biceps berd.
Amxerxes zei:Wat een kippenhok hier, beetje jaloers!!!!
Ben het wel eens met Berd dat je gasten die net een 1/2 jaar trainen en 60 kilo wegen niet echt een hoog cijfer kan geven, maar een 1 is een beetje overdreven inderdaad.
Goeie biceps berd.
rob12345 zei:Daar gaat het niet zo zeer om, waar het om gaat is dat hij gerespecteerde leden als "Kale" lage cijfers heeft gegeven en meer onzinnige dingen doet als deze...maar ik laat me er maar verder niet meer over uit..
Mijn mening is een paar pages terug te lezen!
rob12345 zei:Daar gaat het niet zo zeer om, waar het om gaat is dat hij gerespecteerde leden als "Kale" lage cijfers heeft gegeven en meer onzinnige dingen doet als deze...maar ik laat me er maar verder niet meer over uit..
Ortiz-T zei:7 jaar trainen :S , had het wel wat groter gemogen, trainde je je borst 4 x per week dan , zo misvormd is die ?
Smoothmold zei:Ortiz-T Je hebt imo wel gelijk dat je een persoon die ook al is hij pas een jaar of korter bezig en een enorme vooruitgang heeft geboekt geen laag cijfer verdient. Ik moet wel zeggen dat ik vind dat Berd als het waar is dat hij 100% natural is een goed lichaam heeft voor iemand die 7 jaar traint op zn borst na dan. Maar ja, daar wordt aan gewerkt geloof ik.....
En ja, over zijn magere imput. Hopelijk zal deze in de toekomst worden verbeterd.
Reinier zei:Het feit dat iemand 10 kilo spier in 1 jaar wint, verdiend respect. Maar dat betekent niet dat je iemand om die reden een hoger cijfer moet geven, andersom ook niet. Ik vind dat je objectief moet kijken naar massa, symmetrie etc. en je cijfer daarop basseert, net zoals de pro's beoordeeld worden
En natuurlijk is een 1 overdreven, tenzij je je geen slechter figuur kunt voorstellen, net zoals een 10 overdreven is, tenzij je je geen beter figuur kunt voorstellen.
Ortiz-T zei:wilt het zeggen dat je 60 kg weegt , dat je dan niet goed kunt zijn ?
dat persoon kan ook op 50 kg zijn begonnen en in een half jaar 60 weegt. dan vind ik dat ze wel wat hoger verdienen , maarja dat sesam straat figuur ( berd) is zo arrogant als de t*fus , en denkt alleen aan ze eigen synthol lichaam.
HAHAHA