AndroidHealthClinic

beste fatburner 2011

Eind december geef ik je het antwoord.

• Like
Waarderingen: horn
VPX Meltdown ? :D

voedingsschema (r)(c) harcore Pro Series inc.

Muscletech Hydroxycut?

hydroxycut = crap.......geld verspilling :) niks van gemerkt......

ik had een mooie stack in mijn gedachten namelijk igf-1 spray + 1,3 Dimethylamylamine + anti cellulite creme. Is het proberen waard ;)

Laatst bewerkt:
Trainen???

Waarom wordt er alleen aan het stereotype fatburner gedacht voor de cut? It will get you less than nowhere.

hydroxycut = crap.......geld verspilling :) niks van gemerkt......

ik had een mooie stack in mijn gedachten namelijk igf-1 spray + 1,3 Dimethylamylamine + anti cellulite creme. Is het proberen waard ;)
ja, die IGF spray en cellilitus creme gaan echt zoden aan de dijk zetten wat betreft vetverbranding :rolleyes:

ja, die IGF spray en cellilitus creme gaan echt zoden aan de dijk zetten wat betreft vetverbranding :rolleyes:

sarcasme?

naja ik heb die spullen nog niet gebruikt maar ze lijken me best effectieve supplementen na veel positieve reviews te hebben gelezen en ik vraag of het dan niet al te heftig wordt om die 3 tegelijk te gaan gebruiken.....

ECY doet het altijd goed, maar helaas illegaal waardoor duur en lastig te krijgen.

Legaal zou ik het houden bij caffeine, DMAA etc.

Laatst bewerkt:
sarcasme?

naja ik heb die spullen nog niet gebruikt maar ze lijken me best effectieve supplementen na veel positieve reviews te hebben gelezen en ik vraag of het dan niet al te heftig wordt om die 3 tegelijk te gaan gebruiken.....
je kan het gerust samen gebruiken.
3x niks is nog steeds niks :-)

Nu al we zijn net begonnen en de zomer is nog niet in het zicht hoor :fluit:

leg mij eens uit hoe CREME je gaat helpen vet verbranden? --> kan niet
IGF spray: onzin. Alle supplementen die AAS willen nabootsen werken niet (testboosters: prul, HGH boosters: prul etc..)

Ritalin!!!

Terug
Naar boven