XXL Nutrition

beste fatburner 2011

hahahhaa en goede nachtrust toegewenst..:D

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Hey mensen wat is de beste fatburner voor 2011.

greeetz

Voor een zinnig antwoord,zal je eerst meer info over jezelf moeten geven....als jij de weinig verstand hebt van voeding en je training is ook niet wat meer op fatburning gericht,dan kan je de beste en duurste fatburner nemen welke er is,maar dan is het zonde van je geld...en van mijn tijd.???

En de beste fatburner van 2011 is dit jaar:

KRACHTTRAINING
+
GOEDE VOEDING
+
CARDIO

Wie had dat ooit verwacht? :)

oxy elite pro van usp labs werkt bij mij echt goed; wil echter niet zeggen dat het voor jou ook de beste is

gr
s

ECA stack : efedrine, cafeïne en aspirine

Hey mensen wat is de beste fatburner voor 2011.

greeetz
hallo ik ben terug met trainen begonnen na 7 jaar. om precies te zijn 09-01-2011 herstart.heb van men 15 tot 30 jaar hardcore getraind.ook wedstrijden gedaan.ben nu 37 jaar en serieus vet aan het verbranden omdat ik 121 kg woog enkele weken geleden.ben keihard aan't trainen,goede voeding,cardio en suplementen.weeg nu juist 112kg na 5 weken.het voordeel is dat ik heel veel kennis heb van bodybuilding.in het begin kon ik maar 3x8 met 50kg bankdrukken bij men herstart, nu 3x8 met 95kg en2x6 met 100kg,dit na 5 weken.vroeger bankte ik reeksen van 8 met 125 tot 135kg.ook een voordeel is dat ik alle toestellen thuis staan heb.misschien dat ik later terug zalen ga bezoeken (goed voor motivatie).en misschien nog later begin ik zelf een zaal.ik heb het terug goed te pakken maar zie dan ook continu vooruitgang.nu het antwoord op je vraag momenteel vind ik stacker 4 kan je bestellen bij nutrimax de beste vetverbrander.vroeger nam ik efidrine,cafeine,aspirine.maar deze stacker 4 is ook goed.pak er 1's morgens en 's middags.avond niet dan kan je slapen vergeten.het belangrijkste is wel je voeding,je trainingsroutine en cardio als dat niet goed is kun je slikken wat je wil.ook neem ik zalmoliecaps van kruidvat en glucosamine voor smering en soepelheid van gewrichten ook van kruidvat 2x per dag en 2 multi vit en min a-z van kruidvat.kruidvat is goed genoeg niets laten wijsmaken.ook neem ik soya proteine van decathlon(aptonia)2shakes per dag 's morgends en 's avonds.deze merken om de kosten te beperken.(goed genoeg voeding is belangrijkste).je kan ook artikel van me lezen bij suplementenrevieuw

vroeger had je alfavit vrij verkrijgbaar pure efedrine weet niet of dat nog verkocht word momenteel hou ik het bij men stacker 4

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

want achter men workouts lig ik een 1u te beven men spieren gaan goed vooruit maar de rest moet nog wennen.men schoudergewrichten heb ik last van maar train door en mijnen tikker die word terug wakker

Speed, lekker verslavend ook.

Fat burners zijn ZOOOOO 2010 ;)

Terug
Naar boven