MuscleMeat

ASHWAGANDHA (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beetje dom die boos aflevering. Ondernemer wint daar wel vind ik, gewoon netjes proberen af te handelen.. Ze had ashwaganda overal kunnen kopen, bij elke drogisterij. Ze heeft gewoon heel erg pech met een zeldzame bijwerking ( die notabene bekend is ). Kan ze zo googlen.
 
Want, of moet ik eerst naar BOOS kijken ?
Snap m niet?
Beetje dom die boos aflevering. Ondernemer wint daar wel vind ik, gewoon netjes proberen af te handelen.. Ze had ashwaganda overal kunnen kopen, bij elke drogisterij. Ze heeft gewoon heel erg pech met een zeldzame bijwerking ( die notabene bekend is ). Kan ze zo googlen.
Ook mijn reactie. Ik zeg t meer omdat ik het ook niet wist of heb genegeerd. Maar ik denk dat je zelf onderzoek moet doen naar wat je in je lichaam stopt. Krachtige 'erbs hebben sowieso mogelijke bijwerkingen.
 
Beetje dom die boos aflevering. Ondernemer wint daar wel vind ik, gewoon netjes proberen af te handelen.. Ze had ashwaganda overal kunnen kopen, bij elke drogisterij. Ze heeft gewoon heel erg pech met een zeldzame bijwerking ( die notabene bekend is ). Kan ze zo googlen.
Sommige mensen hebben de mentale capaciteit gewoon niet om eerst onderzoek te doen.
 
Kleine kans op acuut lever falen. Met extreme langdurige gevolgen.
Bij langere tijd hoge dosis neem ik aan:
Ashwagandha is veilig in de aanbevolen doseringen. Het wordt al duizenden jaren gebruikt in geneeskundige tradities zoals ayurveda, unani en siddha. Ashwagandha voldoet aan de eisen van een adaptogeen: het verlaagt stressgeïnduceerde schade, is veilig in gebruik, ook bij hogere doseringen en langdurig gebruik, heeft geen negatieve bijwerkingen zoals ontwenningsverschijnselen en beïnvloedt lichaamsprocessen niet meer dan noodzakelijk. Er zijn geen significante bijwerkingen bekend, afgezien van een sporadisch geval van reversibele thyrotoxicose of leverschade. Mensen met hyperthyroïdie of een ernstige leverziekte wordt daarom aangeraden terughoudend te zijn met het gebruik van ashwagandha. Voorzichtigheid is ook geboden bij overgevoeligheid voor planten uit de nachtschadefamilie.
 
Vind die boos aflevering sowieso een vaag verhaal. Ze heeft 5 maanden die pillen geslikt maar ging na een maand al naar de dokter. Begrijp ik?
Daar zijn toen slechte leverwaarde geconstateerd, hoe heeft ze dan nog 4 maanden die pillen doorgeslikt?
Toen ik eens slechte leverwaarde had vroeg mijn arts meteen; Hoeveel alcohol drink je, gebruik je drugs, gebruik je medicatie/pillen, doe je aan krachtsport?
Dus ik zei ja ik doe aan krachtsport, toen zei de dokter helemaal niet dikzak, je drinkt gewoon te veel alcohol.

Anyways, mijn punt is, dit had super vroeg al behandeld kunnen worden toch?
Verder vind ik het altijd dubbel. Je kan op letterlijk alles slecht gaan, je kan ook doodgaan aan pindas als je niet weet dat je er niet tegen kan.
Moet gewoon altijd alert blijven op wat je in je lichaam stopt. Al is de doelgroep van Viteezy natuurlijk mensen die dat niet doen/kunnen.
Wel erg coulant dat ze alles compenseren, hadden ze echt niet hoeven doen. Neemt niet weg dat het mega kut voor die meid is hoor, maarja, viteezy kan er ook weinig aan doen. Je kunt die zooi overal kopen..
 
Laatst bewerkt:
Vind de uitzending van Boos een beetje dubbel. Wat m.i. wel een verschil maakt met een normale webshop waar je dit kruid kan kopen is dat de dame in kwestie een supplementen stack op "maat" voorgeschreven kreeg, in principe wek je daar de indruk mee dat ze rekening houden met alle persoonlijke omstandigheden.
 
Vind de uitzending van Boos een beetje dubbel. Wat m.i. wel een verschil maakt met een normale webshop waar je dit kruid kan kopen is dat de dame in kwestie een supplementen stack op "maat" voorgeschreven kreeg, in principe wek je daar de indruk mee dat ze rekening houden met alle persoonlijke omstandigheden.
Ook afhankelijk van wat je zelf invult of wat het advies i nhoud https://viteezy.nl/
 
Ashwa betekent 'paard' en gandha staat voor 'geur"
 
Wel een beetje die hype ashwaghanda, merk er zelf echt geen klote van. Over een tijdje is het weer iets nieuws wat 'helpt', zo blijven ze mooi verdienen :)
Ja zoals tongkat ali en fodagia. Iemand dat al gebruikt?
 
Ashwagandha helpt mij heel erg goed. Ik voel mezelf meer ontspannen, slaap beter en ben vrolijker.

Mogelijk speelt het mee dat ik heel erg snel kan reageren op supplementen. Van een kopje koffie in de ochtend slaap ik in de nacht al minder goed, los van dat ik volledig leeg loop. Ik kan er ook letterlijk uren op sporten zonder last te hebben van vermoeidheid. Zelfs ginseng zorgt ervoor dat ik meer gespannen ben en slecht slaap.
 
Wat waren de effecten op jullie libido?
 
Niets. Misschien dat de verlaging van stress een kleine positieve invloed had maar niet echt merkbaar

 
Back
Naar boven