Fitness Seller

Beste films 2009

ZoutZak

Huge Freak
20 jaar lid
Waardering
51
Lengte
2m
Massa
110kg
Wat zijn de beste films die jij dit jaar hebt gezien? Top 10 kan, maar ook een top 3 of simpel een favoriet.

We hopen natuurlijk dat Avatar de hoge verwachtingen gaat inlossen, maar buiten de paar films die nog moeten uitkomen ben ik benieuwd naar jullie titels.

Vond het een aardig filmjaar, veel interessants gezien maar geen echte meesterwerken die boven de rest uitsteken. Mijn lijst:

1. Wrestler, The (2008)
2. L'Instinct de Mort & L'Ennemi Public N° 1 (2008)
3. Inglourious Basterds (2009)
4. Star Trek (2009)
5. Miracle at St. Anna (2008)
6. The Hangover (2009)
7. Watchmen (2009)
8. The Wackness (2008)
9. Ip Man (2008)
10. Loft (2008)

wrestler_poster_535px.jpg

De film dus van Aronofsky met Mickey Rourke die met hoge verwachtingen de oscars inging maar met lege handen naar huis moest.

(films gemaakt in 2008 maar uitgebracht in 2009 gelden evengoed voor dit jaar natuurlijk)

Laatst bewerkt:
Wat is dat met die Star Trek hype, vond het echt een lauwe film, the **** man. Verder de helft van je lijstje nog niet gezien, dus ff checken!

hoop ook dat avatar gruwelijk wordt:D

vond tot nu toe the hangover gruwelijk.. stom dronken in pathé arena met vrienden en bier.. ik vond ook dat ze de beste grap voor het laatste bewaarde, geniaal!

en ik wil ook the legend of Aahgn ofzo zien, wee tniet precies hoe je het schrijft..
in ieder geval de verfilming van de bruuste tekenfilmserie ooit. avatar.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is dat met die Star Trek hype, vond het echt een lauwe film, the **** man. Verder de helft van je lijstje nog niet gezien, dus ff checken!

Ingewijde, die-hard Trekkies zoals jijzelf, Rob, zullen misschien niet positief verrast zijn met deze film, begrijpelijk :p Nee, maar het was precies wat de Star Trek reeks nodig had om een nieuw leven te krijgen: een zeer geslaagde, vette en overtuigende actiefilm, zonder twijfel de beste van het jaar!

Post je lijstje eens G!

Laatst bewerkt:
Daar moet ik toch is 2x over nadenken welke de beste films zijn die ik dit jaar heb gezien ???

Een van de weinige films die ik echt goed vond en me nu te binnen schiet is "Taken"

Daar moet ik toch is 2x over nadenken welke de beste films zijn die ik dit jaar heb gezien ???

Een van de weinige films die ik echt goed vond en me nu te binnen schiet is "Taken"

Hele vette film inderdaad van Pierre Morel (B13), maar release date was 1 mei 2008. Deze regisseur komt binnenkort met een nieuwe Franse actiefilm 'From Paris with love' met John Travolta!

Ben benieuwd naar die Ip man , heb een trailer ervan gezien en het ziet eruit als goeie film met dikke vechtscenes.

Ehm ik ben een enorme inhaalslag aan het maken en ik probeer zo'n beetje alle klassiekers en culthits (en alles daartussen) sinds de jaren 50 (of zo)tot heden te bekijken. Ik post hier over een paar decennia :D

1. Ip Man

District 9
Moon
The wrestler
Inglourious Basterds
Whatever works
Watchmen

De rest van het lijstje heb ik wel enigszins op chronologische volgorde proberen te zetten maar is onder voorbehoud. Misschien dat ik nog een aantal films heb gezien die ik vergeten ben. En ik wil Up nog zien binnenkort.

Moeilijk, heb verre van alles gezien. The Wrestler, Watchmen en Loft staan bijvoorbeeld nog op mn lijstje.
Hoe ik het tot nu toe zou raten:

1. L'Instinct de Mort & L'Ennemi Public N° 1
2. The Hangover
3. Inglourious Basterds
4. Dr. Parnassus
5.Millennium: Mannen Die Vrouwen Haten
6.Public Enemies
7.State of Play
8.New York, I love you

The Watchmen ben ik wel benieuwd naar.. Ik vind die verfilmingen van comics wel vet :D

Moeilijk, heb verre van alles gezien. The Wrestler, Watchmen en Loft staan bijvoorbeeld nog op mn lijstje.
Hoe ik het tot nu toe zou raten:

1. L'Instinct de Mort & L'Ennemi Public N° 1
2. The Hangover
3. Inglourious Basterds
4. Dr. Parnassus
5.Millennium: Mannen Die Vrouwen Haten
6.Public Enemies
7.State of Play
8.New York, I love you

Millennium was ook een puike film inderdaad. Die nieuwe Terry Gilliam heb ik nog niet gezien.

1) Inglorious bastards
2) District 9
3) Ché
4) Watchmen (vooral omdat ik de graphic novel, uber vond, de filmversie was aanvaardbaar)

Mja, moet ff kijken, heb volgens mij uit 2009 net 10 films gezien haha.

Zoiets:
1. The Wrestler
2. District 9 / Un prophète
4. Inglorious Basterds
5. Whatever Works

de DBB smaakmaffia heeft het blijkbaar wel voor the wrestler, misschien toch eens downloaden.

Mesrine.L'Instinct.De.Mort.2008.French.Dvdrip.Xvid-RLD.Upload.(Steph53).Mininova.org..avi

Deze nog snel ff checken dan, hij is binnen.

Terug
Naar boven