XXL Nutrition

Beste gain kuur voor gevoellige gyno!

Ano_20918

Cool Novice
Waardering
0
Hallo bbers, ik wil graag weer een kuur gaan zetten, ik train nu al 6jaar en heb in het verleden "2jaar geleden" al is een kuur gezet, zonder succes de gyno kwam bij mij snel opzetten dus ben toen gestopt met de cycle dit omdat de gyno mij erg afschrikte,
Nu wil ik weer een kuur gaan zetten en ben benieuwd wat voor kuur nou het beste is voor iemand die erg gyno gevoelig is,

Ik hoor graag jullie reacties en tips alvast bedankt:)!

Hoe zag je eerste kuur eruit? Is handig voor de lezers om te weten om te kunnen reageren.

Ik zou in jouw geval in ieder geval een AI ernaast gebruiken. Aromasin 12,5 mg elke dag. Mocht dit niet voldoende zijn. dan kan je het verhogen naar 25 mg elke dag.

Hallo bbers, ik wil graag weer een kuur gaan zetten, ik train nu al 6jaar en heb in het verleden "2jaar geleden" al is een kuur gezet, zonder succes de gyno kwam bij mij snel opzetten dus ben toen gestopt met de cycle dit omdat de gyno mij erg afschrikte,
Nu wil ik weer een kuur gaan zetten en ben benieuwd wat voor kuur nou het beste is voor iemand die erg gyno gevoelig is,

Ik hoor graag jullie reacties en tips alvast bedankt:)!

Welke kuur nam je + is de gyno ondertussen verdwenen? Wat zijn je huidige stats?

Interessante info als je kuuradvies wil ;)

Welke kuur en wat was je bf op dat moment? En wat is de status van je gyno momenteel?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zag je eerste kuur eruit? Is handig voor de lezers om te weten om te kunnen reageren.

Ik zou in jouw geval in ieder geval een AI ernaast gebruiken. Aromasin 12,5 mg elke dag. Mocht dit niet voldoende zijn. dan kan je het verhogen naar 25 mg elke dag.

Mijn eerste kuur was test/dbol maar ben halverwege gestopt

Als je gevoelige bent voor gyno dan adviseer ik Aromasin toe te voegen op 12.5 ED, trekt het nog niet weg dan verhogen naar 25ED ( 1 ochtend / 1 avond ) dan moet alles goed gaan.