XXL Nutrition

Beste gain kuur voor gevoellige gyno!

Ano_20918

Cool Novice
Waardering
0
Hallo bbers, ik wil graag weer een kuur gaan zetten, ik train nu al 6jaar en heb in het verleden "2jaar geleden" al is een kuur gezet, zonder succes de gyno kwam bij mij snel opzetten dus ben toen gestopt met de cycle dit omdat de gyno mij erg afschrikte,
Nu wil ik weer een kuur gaan zetten en ben benieuwd wat voor kuur nou het beste is voor iemand die erg gyno gevoelig is,

Ik hoor graag jullie reacties en tips alvast bedankt:)!

Hoe zag je eerste kuur eruit? Is handig voor de lezers om te weten om te kunnen reageren.

Ik zou in jouw geval in ieder geval een AI ernaast gebruiken. Aromasin 12,5 mg elke dag. Mocht dit niet voldoende zijn. dan kan je het verhogen naar 25 mg elke dag.

Hallo bbers, ik wil graag weer een kuur gaan zetten, ik train nu al 6jaar en heb in het verleden "2jaar geleden" al is een kuur gezet, zonder succes de gyno kwam bij mij snel opzetten dus ben toen gestopt met de cycle dit omdat de gyno mij erg afschrikte,
Nu wil ik weer een kuur gaan zetten en ben benieuwd wat voor kuur nou het beste is voor iemand die erg gyno gevoelig is,

Ik hoor graag jullie reacties en tips alvast bedankt:)!

Welke kuur nam je + is de gyno ondertussen verdwenen? Wat zijn je huidige stats?

Interessante info als je kuuradvies wil ;)

Welke kuur en wat was je bf op dat moment? En wat is de status van je gyno momenteel?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zag je eerste kuur eruit? Is handig voor de lezers om te weten om te kunnen reageren.

Ik zou in jouw geval in ieder geval een AI ernaast gebruiken. Aromasin 12,5 mg elke dag. Mocht dit niet voldoende zijn. dan kan je het verhogen naar 25 mg elke dag.

Mijn eerste kuur was test/dbol maar ben halverwege gestopt

Als je gevoelige bent voor gyno dan adviseer ik Aromasin toe te voegen op 12.5 ED, trekt het nog niet weg dan verhogen naar 25ED ( 1 ochtend / 1 avond ) dan moet alles goed gaan.

Echter wel pas gaan nemen als je er last van krijgt, preventief Aro slikken ben ik geen voorstander van.

Kleine niet zichtbare schijfjes heb ik eraan overgehouden, ik had toen 15% dacht ik
15% is ook vragen voor gyno, je kans zal al een stuk minder zijn bij een procent of 8 a 10. Wat is je huidige vp? Als die nog zo hoog is zou ik lekker cutten op 250-300 test en 400 mast.

Zou trouwens ook 10mg nolva door laten lopen, mogelijke dat je zelfs vrij wordt van je gyno.

15% is ook vragen voor gyno, je kans zal al een stuk minder zijn bij een procent of 8 a 10. Wat is je huidige vp? Als die nog zo hoog is zou ik lekker cutten op 250-300 test en 400 mast.

Zou trouwens ook 10mg nolva door laten lopen, mogelijke dat je zelfs vrij wordt van je gyno.

Geen AI mee laten draaien?

Ik bedoelde meer ai mee telaten draaien om zo meer gyno tegentehouden mocht dat weer opkomen in de kuur
Als je gaat cutten op 300 test/400 mast heb je geen AI nodig, de mast compenseert oestrogeen doordat het zelf een androgeen is die niet aromatiseert. Als de verhouding androgeen/oestrogeen uit verhouding is dan ontstaat er gyno, verder is het nog per persoon verschillen hoe groot het verschil moet zijn vooraleer er gyno ontstaat. Als je gaat bulken op een g test dan is een AI wel handig omdat je dan enorm oestrogeen t.o.v. androgeen bent.

Ik gok dat je bf nog hoog is, dus zou ik 300 test/400 mast nemen en dan cutten. 10mg nolva doordraaien, zou het ten minste 3 maanden draaien, tenzij je al volledig gyno vrij bent. Ook in je pct en daarna gewoon door blijven gaan met 10mg nolva.

Nope, AI is om te voorkomen, nolva is om bestaande gyno aan te pakken. Het kan het flink verkleinen, en bij enkelen wordt het zelfs volledig gyno-vrij.
Hij is gevoelig voor gyno en heeft al gyno dom om dan geen arimidex vanaf dag 1 mee te laten lopen het is jouw lichaam niet dus is het makkelijk praten als iemand door jouw tits krijgt.

Hij is gevoelig voor gyno en heeft al gyno dom om dan geen arimidex vanaf dag 1 mee te laten lopen het is jouw lichaam niet dus is het makkelijk praten als iemand door jouw tits krijgt.
Alleen nolva deed wonderen tegen mijn gyno, en zo bij meerderen. Met nolva heb je nog wat oestrogeen in je lichaam, en blokkeert het de receptoren voornamelijk bij de borsten. Met een AI moet je je oestrogeen nuken wil je daarmee je gyno weg krijgen.

Nolvadex is verder ook flink bestudeerd tegen gyno, en bewezen dat het gyno (volledig) om kan keren. AI = preventief, nolva = bestaande gyno.

Mastodynia(pijn/discomfort door de gyno) disappeared in all patients at three months. At six months gynecomastia disappeared in 26 patients (62%), but relapsed in 27%. All gynecomastias caused by drugs with antiandrogen activity disappeared. Fifty two percent of gynecomastias over 4 cm and 90% of those of less than 4 cm in diameter disappeared (p<0.05). Fifty six percent of gynecomastias lasting more than two years and 70% of those of a shorter duration disappeared (p=NS). Two patients had diarrhea or flushes associated to the therapy.

CONCLUSIONS:
Tamoxifen is safe and effective for the treatment of gynecomastia. Larger lesions have a lower response to treatment.
[Influence of size and duration of gynecomastia on its response to treatment with tamoxifen]. - PubMed - NCBI

Alleen nolva deed wonderen tegen mijn gyno, en zo bij meerderen. Met nolva heb je nog wat oestrogeen in je lichaam, en blokkeert het de receptoren voornamelijk bij de borsten. Met een AI moet je je oestrogeen nuken wil je daarmee je gyno weg krijgen.

Nolvadex is verder ook flink bestudeerd tegen gyno, en bewezen dat het gyno (volledig) om kan keren. AI = preventief, nolva = bestaande gyno.

[Influence of size and duration of gynecomastia on its response to treatment with tamoxifen]. - PubMed - NCBI

Jij snapt het :)

Zoekfunctieeeee...

Maar inderdaad aromasin/arimidex mee laten lopen just in case.
Maar voor je begint eerst wat droger worden.
Als je zo min mogelijk kans op gyno wil is dat ook een must:thumbup::thumbs:

Terug
Naar boven