AndroidHealthClinic

Beste Kroon karmaleden! Toost u met mij op deze laatste momenten..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal de 30 karmapower nooit meer bereiken, sta me bij en strijd tot het einde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

They can take our freedom, but not our karma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vlug, nog 6069 punten en ik heb mijn kroontje!

EDIT: Nog 5997! :)

Laatst bewerkt:
jah maar ho ff,dat was de bedoeling niet van het opperwezen!
Dit geweldige plan is juist om het forum serieuzer te maken..Zodat het meer gewardeerd wordt door de nederlanders..

serieuzer maken van het forum? Dus dan begin je met karma? je maakt een grap neem ik aan toch?

ohw, gedaan met karma dus.

Waarom denkt iedereen eigenlijk dat we weer zonder balk gaan beginnen? Is dat bevestigd ofzo?

Karmapoints: 59195 point(s) total
:fuu: 805 puntjes nog. :sad:

Ernstig wat er misschien gaat gebeuren:(, de kroonleden waren/zijn de goden van het forum en waar DBB op draait:D...waar moet het heen met DBB:(.
Er is ons nog geen regeling aangeboden dus is het afwachten...

Ik heb links en rechts horen vertellen dat elite members zelfs een kroontje extra kregen

Ik heb links en rechts horen vertellen dat elite members zelfs een kroontje extra kregen

Er zullen members bij zijn die er een hebben gekocht:eek:, maar over algemeen gaat het om legendarische leden uit legendarische DBB tijden die de kronen nog echt hebben verdient:D.

:klink: kroonleden, respect !.

Zomaar mijn e-penis verwijderen uit mijn leven. :sad:

4-10 kan een zwarte dag zijn in de historie van DBB, de dag die eeuwig zal blijven stilstaan...newbies jullie kunnen ooit zeggen dat je erbij
was en de legendarische kroontjes hebt gezien:eek!:.

Het was een levensvisie om deel uit te maken van de eerste karmapagina op DBB:cool:.

3759 punten totaal

en ik bij mijn power lvl 8! :(

Ik zal jullie altijd blijven herinneren

gvd ik ben zo zuinig geweest en goed mijn best gedaan voor mijn kroontjes dus nu weer terug naar mijn nietszeggende leventje ........goodbye E-status.......

mede kroon bezitters bedankt voor de fijne jaren....hmmmm hoe moet het nou met Shutter???

:roflol:
voer negatieve karma terug in

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven