- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IK ga toch 10x liever naar een grote discotheek dan een kleine kroeg..

Ja, liever je oren verkloten dan elkaar kunnen verstaan![]()
Als ik oude docu's kijk over discotheken van vroeger werd er allemaal deze muziek gedraaid. Mensen gingen helemaal los. Nu is dat idd wel anders
Ja, liever je oren verkloten dan elkaar kunnen verstaan![]()
De pillen waren 10 jaar geleden (een stuk) minder sterk, dus dat kan je nou niet bepaald een slechte ontwikkeling noemen. Verder zit er in bijna elke pil enkel MDMA en bindmiddel in. Het aantal vervuilde pillen valt reuze mee, omdat er relatief veel getest en gewaarschuwd wordt. Dat de xtc voor jou vroeger beter was is omdat je je receptoren hebt gefrituurd, niet omdat de pillen slechter zijn gewordenDat is dus oorzaak nr 1 waarom er slechte drugs zijn. Toevoer van grondstoffen zijn moeilijk om aan te komen waardoor er andere stoffen worden gebruikt.
Als jij durft zeggen dat de xtc van 10 jaar geleden hetzelfde is als nu, dan heb je echt onder een steen geleefd.

In kroegen staat de muziek meestal ook zo hard dat je elkaar amper kan verstaan. Al ben ik wel extra slecht ben met praten als er muziek opstaat, iets met afleiding.
Zat jij 10 jaar geleden, op je 12e jaar, al aan de pillen joh? Dan was je er vroeg bij.De pillen waren 10 jaar geleden (een stuk) minder sterk, dus dat kan je nou niet bepaald een slechte ontwikkeling noemen. Verder zit er in bijna elke pil enkel MDMA en bindmiddel in. Het aantal vervuilde pillen valt reuze mee, omdat er relatief veel getest en gewaarschuwd wordt. Dat de xtc voor jou vroeger beter was is omdat je je receptoren hebt gefrituurd, niet omdat de pillen slechter zijn geworden![]()
Ohja want om te weten hoe sterk pillen 10 jaar geleden waren moet je toen wel een gebruiker zijn geweest. Want f**k logic. Ik baseer me op de statistieken van het TRIMBOS. Mijn vrije testosteron is trouwens bijna precies hetzelfde als het gemiddelde voor mijn leeftijd (vergeten om naar de referentiewaardes te kijken?). Jij hebt duidelijk vaker en onverantwoordelijker dan ik gebruikt; ik ga tenminste i.t.t. jou nog even hard op een halfje als dat ik eerst gingZat jij 10 jaar geleden, op je 12e jaar, al aan de pillen joh? Dan was je er vroeg bij.
Misschien is dat de rede dat je zo'n zwak mannetje bent en je testosteron waardes in de goot liggen, zonde hoor.
. Dat je op de man gaat spelen geeft ook wel aan wat voor kind je nog bent 
Ohja want om te weten hoe sterk pillen 10 jaar geleden waren moet je toen wel een gebruiker zijn geweest. Want f**k logic. Ik baseer me op de statistieken van het TRIMBOS. Mijn vrije testosteron is trouwens bijna precies hetzelfde als het gemiddelde voor mijn leeftijd (vergeten om naar de referentiewaardes te kijken?). Jij hebt duidelijk vaker en onverantwoordelijker dan ik gebruikt; ik ga tenminste i.t.t. jou nog even hard op een halfje als dat ik eerst ging. Dat je op de man gaat spelen geeft ook wel aan wat voor kind je nog bent
![]()
Dat de xtc voor jou vroeger beter was is omdat je je receptoren hebt gefrituurd, niet omdat de pillen slechter zijn geworden![]()
Ik trek geen conclusies uit mijn tunnelvisie als gebruiker, ik trek mijn conclusies uit keiharde feiten waar je niet omheen kan. En als ik stel dat je je receptoren waarschijnlijk hebt gefrituurd hoef je het niet gelijk persoonlijk te maken, de intentie van mijn bericht was niet om jou aan te vallen.Actie reactie pik.
De reden dat ik het aangeef m.b.t de drugs en het uitgaansleven, is omdat ik het van een ander punt zie dan dat jij dat ziet, door de business waar in ik zit. Dat jij alleen de tunnelvisie hebt van een gebruiker, daar ook je conclusies uit trekt, zegt eigenlijk meer over jouw onvolwassenheid dan waarvoor jij mij uitmaakt.
Ik trek geen conclusies uit mijn tunnelvisie als gebruiker, ik trek mijn conclusies uit keiharde feiten waar je niet omheen kan. En als ik stel dat je je receptoren waarschijnlijk hebt gefrituurd hoef je het niet gelijk persoonlijk te maken, de intentie van mijn bericht was niet om jou aan te vallen.
Festivals zijn nu veel meer in trek. Toch weet je niet of discotheken nog succesvol zouden zijn als de overheid ze niet had kapotgemaakt.

gisteren nog eens naar een club geweest . ik ben vergeten welke het was want ik had teveel binnen
ik stond aan te schuiven en realiseerde me dat ik geen geld bij me had en ik sloeg in paniek
ik kon geen geld lenen aan vrienden want ik heb er geen
ik begon dan maar te schooien dat ze me a u b binnen laten en zei dat ik hun toilet zou poetsen
ik mag elke zaterdag hun wc's komen kuisen voor 2 maanden
binnen werd ik gek
ik heb nog steeds geen geld , iedereen staat te roepen en te springen alsof ze met kilo's woelige wormen in hum maag zitten
ik begin mee te springen en de mensen lachen en wijzen naar me
ik probeer te vragen als ik mee mocht drinken van hun drankje . ik had een rietje op zak
ze wouden vechten met me dus ik ben zo snel mogelijk weg gelopen met een raar gevoel en vertelde aan de bouncers dat ze me willen kapot maken
ik wil nog niet dood
ik zag een warme hamburger liggen en at die met smaak op