AndroidHealthClinic

De ondergang van de belgische discotheken

Nou, daar is het niet erg stil vriend.

I know, maar de sfeer is er wel eerder ernstig en heb oordopjes mee. Zal de gelegenheid ook benutten en zoals een echte Boeddha ook daar proberen de stilte/leegte te voelen/zijn.

Ik weet niet in wat voor tijdperk jij leeft, maar ik vind dit toch iets weg hebben van onvolwassenheid en decadent gedrag.

:roflol:, wil voor 1 keer nog eens onvolwassen en decadent zijn.;)

Overmorgen nog eens naar de Lagoa, discotheek hier in de buurt. Is alweer meer dan 6 maand geleden . Zal 1 van de laatste keren, mss wel laatste keer zijn dat ik er heen ga.

10 jaar geleden ging ik daar vaak met een bende maten, zotte nachten meegemaakt daar!
Kan me nog goed herinneren dat Franse meisjes kwamen vragen of ik geen 'bonbons' bij had..
Ik antwoordde dan dat ze wat de grond moesten afspeuren, om de 2 stappen zag je ergens wel een bonbonneke op de grond liggen :p

Ik vraag me af hoe het er daar nu aan toe gaat..?

• Topic Starter Topic Starter
Overmorgen nog eens naar de Lagoa, discotheek hier in de buurt. Is alweer meer dan 6 maand geleden . Zal 1 van de laatste keren, mss wel laatste keer zijn dat ik er heen ga.

Lol heb ik ook gewerkt. Die oude t**f van een bazin bah. , altijd zagen over alles :eek:

---------- Toegevoegd om 03:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:11 ----------

Rudy de Loos, een legende :cool:

---------- Toegevoegd om 03:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:12 ----------

ook een mooie:

http://www.youtube.com/watch?v=zG8tQlqQvTQ

-

Laatst bewerkt:
Ligt voornamelijk aan de opkomst van alle dance festivals.

10 jaar geleden ging ik daar vaak met een bende maten, zotte nachten meegemaakt daar!
Kan me nog goed herinneren dat Franse meisjes kwamen vragen of ik geen 'bonbons' bij had..
Ik antwoordde dan dat ze wat de grond moesten afspeuren, om de 2 stappen zag je ergens wel een bonbonneke op de grond liggen :p

Ik vraag me af hoe het er daar nu aan toe gaat..?

Hehe, heb er zelf ook wel zeer mooie momenten beleefd. En nooit echt veel naar de grond gekeken, maar verbaast me niks.:p

& Laatste keer dat ik er geweest ben was het nog steeds vrij erg op vlak van drugs. Lekkere meisjes van 16/17 waarvan duidelijk is dat ze verslaafd zijn, zich vreemd gedragen en zo. Erg triest om te zien. Als je een leuke avond wil hebben kan je er imo best niet nuchter heengaan.

Lol heb ik ook gewerkt. Die oude t**f van een bazin bah. , altijd zagen over alles :eek:

:roflol:, is idd wel een straffe madam.

Festivals zijn nu veel meer in trek. Toch weet je niet of discotheken nog succesvol zouden zijn als de overheid ze niet had kapotgemaakt.

Inderdaad :) tent stond daar stijf van de dope :) achteraf nog failliet gegaan met hopen schuld aan de rsz etc....en terwijl maar madame uithangen.....

Iemand ooit in Outline geweest ? Nog zo'n beruchte afterclub en dan nog recht over de fikken :rolleyes:
ik kwam er de eerste keer binnen om 6u in de ochtend en was kennelijk iets te vroeg in die tent :cool:
Effe inkom betalen aan de bajesklant achter het loket (compleet met tralies) om vervolgens te zien hoe er van de 10 aanwezigen (incl. personeel) 8 open en bloot lijntjes aan het maken/snuiven waren. Dat hoort toch niet jongen ;)

Discotheek is uit festivals/binnen feesten in

Waarom zou je 10 jaar geleden betere drugs hebben?

Er werd misschien wel minder gecontroleerd.

Er werd misschien wel minder gecontroleerd.

Dat is dus oorzaak nr 1 waarom er slechte drugs zijn. Toevoer van grondstoffen zijn moeilijk om aan te komen waardoor er andere stoffen worden gebruikt.

Als jij durft zeggen dat de xtc van 10 jaar geleden hetzelfde is als nu, dan heb je echt onder een steen geleefd.

Hier in mijn pittoreske dorpje zijn alle discotheken al gesloten, te weinig inkomsten sinds de verhoging van de alcoholleeftijd :o

De tijd van de clubbing is inderdaad aan het uitsterven , ik weet nog goed 10 jaar geleden ik zat te flippen op de drugs , nu als ik weg ga zie je iedereen wat stoer staan doen zo nuchter als wat . bok je per ongeluk tegen hun schouder staan ze te schreeuwen dat ze je gaan breken .

Ik zou in de lach schieten als iemand dat roept

Terug
Naar boven