MuscleMeat

beste manier om vet te verbranden

Eiwit145

Novice
Waardering
0
Goedemorgen,

Een hele korte vraag:

Als je vet wilt verbranden en zelfs een beetje massa op wilt bouwen, is het dan beter om na iedere KT sessie 30 min cardio te doen (ga dan uit van 4 KT sessies per week) of kun je beter de KT los doen en 1 aparte dag nemen voor de cardio (bijv zaterdag)?

Beste manier om vet te verbranden & massa op te bouwen is een goed eetschema opstellen.
Als je dit op orde hebt zou je na je KT een cardio sessie kunnen inlassen, dit werkt wel het massa bouwen "tegen", tenzij je alsnog in een kcal overschot terecht komt (waardoor je cutten niet zal slagen)

Stel dus eerst een doel, behaal die, en werk vervolgens naar een nieuw doel.

Ik zou korte interval training(liefst loopband/crosstrainer) doen na krachttraining, ongeveer 10-15 minuten.

In de grote lijnen gaat het om je verbruik en je inname, lees je even in! Begin bij de stickies..

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou korte interval training(liefst loopband/crosstrainer) doen na krachttraining, ongeveer 10-15 minuten.

En is dat effectief om op korte termijn resultaten te zien? Niet alles hoeft in 1 keer weg, maar ik zou wel binnen 4/6 weken een stuk strakker willen zijn.

En is dat effectief om op korte termijn resultaten te zien? Niet alles hoeft in 1 keer weg, maar ik zou wel binnen 4/6 weken een stuk strakker willen zijn.

Dan kan je beter gewoonweg zwaar gaan cutten.
Als je toch zo kortzichtig denkt kan je het beetje spierverlies dat je zal hebben wel dragen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dan kan je beter gewoonweg zwaar gaan cutten.
Als je toch zo kortzichtig denkt kan je het beetje spierverlies dat je zal hebben wel dragen ;)

Ik denk niet kortzichtig maar ik probeer de meest effectieve manier te vinden dmv jullie hulp.

Maar, mijn vraag was dus eigenlijk: Is het beter om na elke KT sessie een cardio sessie te doen, of volstaat het ook om 1 dag in te plannen voor cardio?

Simpelweg, wat is effectiever? Mij lijkt het logisch dat als je 4 KT sessies doet per week zonder cardio je meer spier opbouwt ipv dat je na elke KT sessie een cardio sessie doet wat wel gunstig is voor de verbranding van vet maar misschien wat minder voor je spiermassa. Daarom lijkt optie 1 mij beter omdat er hier 1 moment voor cardio vrijgemaakt wordt.

Maar daarom stelde ik de vraag juist, wat is er nou eigenlijk beter?

Kort gezegd is mijn doel om strak te worden (afgetraind), niet zozeer arnold schwarzenegger breed.

Lees ebook: Lyle Mcdonalds - Rapid Fat Loss, en jog (HIIT) 4 - 5x in de week...

Voeding, voeding en voeding. Tenzij je meer wil eten dan doe je er nog cardio bij, creëer een kcal tekort (niet teveel direct).

Voeding(200 onder mijn vvm) , kt en daar na ongeveer 30 min cardio na elke kracht training om wat extra te kunnen eten.Bij mij werkt dit goed. Maar voeding is echt wel het belangrijkste. Verdiep je eigen even in wat stickies en zeker het verhaal over cutten.

minder eten is de beste manier, bewegen

Yes I agree with you less food is the best for moving..
Here you guys have a really good meal Palin.. Actually I am doing exercise daily and have some natural diet for the same this fat loss purpose.. I am really feeling something change in myself..
Let me know should I need to change my routine or not..

Terug
Naar boven