Fitness Seller

Beste manier van trainen om te bulken?

• Topic Starter Topic Starter
op basis van wat is 2x beter, ik zie dat niet staan in die link?
sommigen zeggen dat 1x beter is omdat je spieren dan voldoende rust hebben...

op basis van wat is 2x beter, ik zie dat niet staan in die link?
sommigen zeggen dat 1x beter is omdat je spieren dan voldoende rust hebben...

Weet je, het hangt ook veel van je dieet af. En hoeveel je ECHT rust.
Maar voor de doorsnee fanaat hier is 1x per week meer dan goed genoeg.

• Topic Starter Topic Starter
ok bedankt voor de info...

1 x per week zeer intensief is het beste, als je die ene keer volle bak traint dan heb je die week rust voor die spiergroep echt wel nodig.

Wat Jaakske zegt is waar. Streeft naar de juiste intensiteit tijdens je training.

"sommigen zeggen" ?

Ja zo kan ik ook wel een argument geven.

Lyle zegt wat anders: http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/training-frequency-for-mass-gains.html

Weer zo'n onzin artikel in mijn ogen, als je bijvoorbeeld alleen nog maar deze zin er uit haalt People don’t like to hear it but anabolic steroids will generate muscle growth without training at all dan weet je al genoeg. Spiegroei zonder training toe maar, dat moest nog kunnen want het tegendeel is natuurlijk waar.
Verder lees ik ook dat het geen toeval is dat het systeem van elke spiergroep 1 x per week pas ontstaan is toen steroiden opkwamen, ook weeral dikke zever want steroiden werden in de sport al gebruikt sinds de jaren vijftig van vorige eeuw. Neen de builders zijn gewoon tot de conclusie gekomen dat 1 x per week keihard trainen voor elke spiergroei het beste is voor maximale spiergroei.
ik lees verder bijv. ook nog dat je als je 'slechts' 1 x per week een spiergroep aanpakt je dan een hoog volume moet aanhouden, weeral zever als je kijkt naar mensen als Yates en co.
Neen dit artikel kan in de prullemand als een zoveelste bullshit artikel wat mij betreft.

Terug
Naar boven