XXL Nutrition

Beste PCT / Nakuur

Bezoekers in dit topic

TimJanssen

Novice
Lid geworden
12 sep 2020
Berichten
19
Waardering
11
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Beste Leden,

Ik heb zojuist een kuur achter de rug van 16 weken op 250 MG Test E PW. Ik ben nu aan het twijfelen hoe ik mijn nakuur het beste kan aanpakken. Ik ben zelf erg aan twijfelen tussen Nolva of Clomid. Wat zijn jullie ervaringen hier in? En welke kiezen jullie zelf het meest of eerst?

Ik heb super veel progressie gemaakt zijn deze 16 weken! 😈 Ik heb niet zon super high dose gezet i.v.m bijwerkingen en dit werkte perfect voor mij!

Thanks alvast!
 
Niks nemen
 
Portonia1

Thanks voor de snelle reactie! Wat is de onderbouwing hier van? Ben leergierig 😁
 
Nakuur doet niet zoveel, zie haarlem-studie topics hier op t forum
 
Portonia1

Ik ga hem eens doorlezen! Thanks voor de info alvast. Doe je zelf ook nooit een PCT? Of alleen op zeer zware kuren.
 
Niks nemen inderdaad. Ook sinds kort geleerd na jaren lang kuren.
 
Dan had je beter HCG vanaf dag 1 mee moeten zetten om je eigen productie gaande te houden. Zo heb ik het altijd gedaan. En had al eerder vermeld dan blijft je balzak lekker vol ipv kleine knikkertjes
 
HCG in combinatie met Clomid of Nolva kan maar ben ook gaan twijfelen of Clomid/Nolva zoveel nut hebben op zichzelf na die studie. Er is zelfs een tijdje Proviron aangeraden als PCT, terwijl dit ook gewoon onderdrukt..:rolleyes:
 
Dan had je beter HCG vanaf dag 1 mee moeten zetten om je eigen productie gaande te houden. Zo heb ik het altijd gedaan. En had al eerder vermeld dan blijft je balzak lekker vol ipv kleine knikkertjes

Kan jij aantonen dat HCG het herstel bevordert?
 
Kan jij aantonen dat HCG het herstel bevordert?

Nee kan ik niet maar voor mij is het prima dat ik volle ballen heb ipv ingetrokken knikkertjes! En het gevoel wat ik erbij heb. Baat het niet schaad het ook niet.
 
Nee kan ik niet maar voor mij is het prima dat ik volle ballen heb ipv ingetrokken knikkertjes! En het gevoel wat ik erbij heb. Baat het niet schaad het ook niet.

Is HCG ten allen tijde onschadelijk?
 
Laatst bewerkt:
Is HCG ten allen tijde onschadelijk?

Wat is onschadelijk of schadelijk voor een lichaam ik ben geen dokter. Ik praat uit mijn eigen ervaring en niet studie gericht!
 

Maar je kan zelf of even Google gebruiken om het juiste antwoord te kunnen vinden. Daarom hou ik alles bij mijzelf om geen misverstand te creëren. Succes..
 
Maar je kan zelf of even Google gebruiken om het juiste antwoord te kunnen vinden. Daarom hou ik alles bij mijzelf om geen misverstand te creëren. Succes..
Ja goed jij beweert iets terwijl je geen flauw benul hebt van wat het middel doet behalve je balletjes op formaat houden. Misschien is het handig als je zelf wat gaat googelen en niet zomaar wat uitkraamt in de AAS sectie.
 
Ja goed jij beweert iets terwijl je geen flauw benul hebt van wat het middel doet behalve je balletjes op formaat houden. Misschien is het handig als je zelf wat gaat googelen en niet zomaar wat uitkraamt in de AAS sectie.
Oh wauw pikkie getrapt papegaai 😂😂😂
 
Maar je kan zelf of even Google gebruiken om het juiste antwoord te kunnen vinden. Daarom hou ik alles bij mijzelf om geen misverstand te creëren. Succes..
Ja goed jij beweert iets terwijl je geen flauw benul hebt van wat het middel doet behalve je balletjes op formaat houden. Misschien is het handig als je zelf wat gaat googelen en niet zomaar wat uitkraamt in de AAS sectie.

Wat gaat Google je nog opleveren tegenwoordig als het om dit onderwerp gaat? Er staat zo ongelooflijk veel onzin op internet dat je alsnog alleen maar uitkomt op nog meer onzin.
 
Wat gaat Google je nog opleveren tegenwoordig als het om dit onderwerp gaat? Er staat zo ongelooflijk veel onzin op internet dat je alsnog alleen maar uitkomt op nog meer onzin.

Huh hoezo? Het is toch maar gewoon een simpel afslanksupplement?
 
Back
Naar boven