Nuttin no go so
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
wat gebruiken jullie zoal als post workout supp. en welke vinden jullie uit eigen ervaring het beste?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wat gebruiken jullie zoal als post workout supp. en welke vinden jullie uit eigen ervaring het beste?
ik zou voor Anabolic Window (nutrabolics) of Relentless (Xtreme Formulations) gaan, die 2 zijn speciaal gemaakt als PWO met alles wat je na je workout nodig hebt om spierafbraak tegen te gaan en voedingsstoffen binnen te krijgen... Een weightgainer zal ook wel lukken maar ja, als je het creme de la creme wilt neem je een van deze twee. Ik zou trouwens voor Anabolic Window gaan, is in verhouding minder duur dacht ik en ik vind hem beter maargoed, moet je zelf maar uitvogelen![]()
neem je meteen na je training Anabolic Window en dan je GrowthFactor 20 minuten laten (dacht dat dat het beste was, je BCAA's 20 minuten na je PWO shake)neen, vitargo passeert de maag veel vlugger dan havermout voor zover ik weet.
ik heb de gainer van powersupplements en ben er tevreden van![]()

- Anderhalve schep ON whey
- 30 gr maltodextrine
- 30 gr dextrose
- 5 gr creatine
- 1 multivitamine tablet