AndroidHealthClinic

Beste post workout supp.?

ik heb de gainer van powersupplements en ben er tevreden van :)

PWO whey en beetje later (45min-1u) een volwaardige maaltijd.

Growth factor van Nutrabolics!
Niet te zuipen maar heel goed

• Topic Starter Topic Starter
iemand ervaring met vitargo gainers gold?

Heb de gewone vitargo carbloader gebruikt en is zeer goed spul!!!

is havermout geen alternatief voor vitargo?

ik zou voor Anabolic Window (nutrabolics) of Relentless (Xtreme Formulations) gaan, die 2 zijn speciaal gemaakt als PWO met alles wat je na je workout nodig hebt om spierafbraak tegen te gaan en voedingsstoffen binnen te krijgen... Een weightgainer zal ook wel lukken maar ja, als je het creme de la creme wilt neem je een van deze twee. Ik zou trouwens voor Anabolic Window gaan, is in verhouding minder duur dacht ik en ik vind hem beter maargoed, moet je zelf maar uitvogelen ;)

ik zou voor Anabolic Window (nutrabolics) of Relentless (Xtreme Formulations) gaan, die 2 zijn speciaal gemaakt als PWO met alles wat je na je workout nodig hebt om spierafbraak tegen te gaan en voedingsstoffen binnen te krijgen... Een weightgainer zal ook wel lukken maar ja, als je het creme de la creme wilt neem je een van deze twee. Ik zou trouwens voor Anabolic Window gaan, is in verhouding minder duur dacht ik en ik vind hem beter maargoed, moet je zelf maar uitvogelen ;)

en growth factor!

tsja, growth factor is volgensmij best een goed product maar het probleem is het dat alleen maar BCAA's zijn... geen koolhydraten, en na je training red je het niet met alleen 11 gram BCAA's... maar ik denk als je hem combineerd met Anabolic Wondow (o.i.d.) dat het wel snor zit :D neem je meteen na je training Anabolic Window en dan je GrowthFactor 20 minuten laten (dacht dat dat het beste was, je BCAA's 20 minuten na je PWO shake)

- Anderhalve schep ON whey
- 30 gr maltodextrine
- 30 gr dextrose
- 5 gr creatine
- 1 multivitamine tablet

Alles wat je nodig hebt en het smaakt ook nog goed.

als ik naar de ingredietenprofielen kijk zou ik zeggen Torrent van Universal. Weet alleen niet of dit verkrijgbaar is in Belgie/Nederland. Kan je wel vinden op bb.com

Alle revieuw tot nu toe zijn hierover zeer lovend.

bart

Terug
Naar boven