XXL Nutrition

Beste post workout supp.?

• Topic Starter Topic Starter
ok, thx voor de reacties. k zag toevallig in de nieuwe m&f ook een stuk over post workout supps. nl. eiwitshake, bcaa's, gatorade voor de snelle KH. en...get this...phosphatidylserine ??? heeft iemand hier ooit van gehoord. het is een lipide. maar kan je dat als apart supp. kopen of zit t ergens in???

• Topic Starter Topic Starter
ik zou voor Anabolic Window (nutrabolics) of Relentless (Xtreme Formulations) gaan, die 2 zijn speciaal gemaakt als PWO met alles wat je na je workout nodig hebt om spierafbraak tegen te gaan en voedingsstoffen binnen te krijgen... Een weightgainer zal ook wel lukken maar ja, als je het creme de la creme wilt neem je een van deze twee. Ik zou trouwens voor Anabolic Window gaan, is in verhouding minder duur dacht ik en ik vind hem beter maargoed, moet je zelf maar uitvogelen ;)

daar zit die phosphatidylserine in ;)
deze stof houdt je cortisolspiegel laag.

No Synthesize

Ik zit voor acht maanden op Aruba en moest opzoek naar een andere post workout sup. In Nederland gebruikte ik Anabolic Window welke bij mij aardig werkte:cool:
Hier krijg je dat spul niet dus moest ik overstappen. Ben nu al bijna een maandje No Sytnehsize aan het proberen van VPX, echt een aanrader. In combinatie met No shotgun voor het trainen werkt deze prima. Wel moet je er nog een aantal eiwitten aan toevoegen. Al met al werkt deze sterker dan Anabolic Window. De prijs in europa durf ik niet te zeggen. Hier kost ie omgerekend 55,- euro.

Terug
Naar boven