Fitness Seller

Beste pre-workout tegenwoordig?

Denk je dat zoiets nog gaat gebeuren? een waardige vervanger van DMAA.

Ik verwacht van wel, er zijn al stoffen die ook een goede mentale boost geven en geen crash geven. Misschien iets minder sterk maar toch goed. Maar er komen zeker nog wel sterkere stoffen weer.

puur persoonsgebonden, heb nu een potje strong. Krijg er wel goeie focus van en gaat wel goed maar lost zeker mijn verwachtingen niet in. Ik had ook een sample maximize intense en ik had het gevoel dat ik kon vliegen :engel:

Jammer dat er nooit over Myo Blitz word gesproken. Heb veel pre workouts gebruikt, van noxi tot unleash. Myo geeft je de energie, pomp, kracht tijdens het trainen, en mijn eetlust stijgt omhoog en kan erna extra lekker slapen. Voor mij op dit moment de nummer 1

Ik ga erg goed op no-xplode2.0 persoonlijk nog beter als strong of nr1....
Maar je moet het gewoon even proberen ligt vaak ook aan je gewicht en de hoeveelheid die je van de pre-workout neem.

Assault hoor ik veel goede verhalen over.

Deze vond ik ook zeer krachtig ...

---------- Post toegevoegd Fri 25 Jan 2013 om 14:13 ----------

Jammer dat er nooit over Myo Blitz word gesproken. Heb veel pre workouts gebruikt, van noxi tot unleash. Myo geeft je de energie, pomp, kracht tijdens het trainen, en mijn eetlust stijgt omhoog en kan erna extra lekker slapen. Voor mij op dit moment de nummer 1

Ik ben al een tijdje trouw aan dit product .

Soms neem ik het een maand aan een stuk elke work out opnieuw nooit faalt het me ...
Altijd slaap vatten na training . Nooit geen over actiefheid tot onrustigheid .
Lekker van smaak en idd goeie pomp !

Voor de moment gebruik ik het slechts maar af en toe meer , als ik een zware dag had ofzo ...

Animal pump doet het voor mij.

jmmr dat unleash v3 ook aangepast is/wordt. dat was de enigste waar ik super hard op ging, moet wel zeggen dat ik het maar 1 a 2x per maand gebruikte misschien dat het daarom zo goed blijft werken.
zag trouwens op de XXLnutrition site dat het al weer uitverkocht is was dat de laatste batch?

Assault hoor ik veel goede verhalen over.

Deze vond ik ook zeer krachtig ...

---------- Post toegevoegd Fri 25 Jan 2013 om 14:13 ----------

Ik ben al een tijdje trouw aan dit product .

Soms neem ik het een maand aan een stuk elke work out opnieuw nooit faalt het me ...
Altijd slaap vatten na training . Nooit geen over actiefheid tot onrustigheid .
Lekker van smaak en idd goeie pomp !

Voor de moment gebruik ik het slechts maar af en toe meer , als ik een zware dag had ofzo ...

+1

Assault heeft bij mij nog altijd de grootste werking, samen met AmiN.O. Energy van Optimum Nutrition...

Strong merkte ik jammer genoeg niets van...

toch redelijk wat mensen die assault fijn vinden. Ikzelf ben ook fan van deze meuk.

Bodyenfitshop: Craze in de aanbieding?! Hoor er veel goede dingen over en ben erg benieuwd :D

jmmr dat unleash v3 ook aangepast is/wordt. dat was de enigste waar ik super hard op ging, moet wel zeggen dat ik het maar 1 a 2x per maand gebruikte misschien dat het daarom zo goed blijft werken.
zag trouwens op de XXLnutrition site dat het al weer uitverkocht is was dat de laatste batch?

We krijgen aan het einde van deze week nog 1 maal UNLEASH met de oude formule. Daarna gaan we over op een nieuwe formule ook. Dit ivm het aankomende verbod op DMAA.

Ik denk dat deze batch snel weg zal zijn, zodra deze binnen is laat ik het hier direct weten.

1/2 - 3/4 scoop Assault + 2 caps Now Foods Energy + 2 caps Agmatine 500mg

Vind Assault ook wel aardig !

Op dagen dat ik echt murw ben pak ik een volledige scoop, anders doet een halfje vlotjes z'n werk...

1 MR vind ik persoonlijk erg goed! 1ste potje is al bijna op

Terug
Naar boven