Fitness Seller

Beste Pre Workout?

Unstoppable 1 bevatte een stiekeme amfetamine (speed) dus een opvolger zal nooit even sterk worden natuurlijk ;)

Mesomorph of monster:heart:

Dmaa is iets anders dan speed.
Inderdaad.
Omdat DMAA net als amfetamine een NH2 groep bevat denkt de doorsnee mens zomaar dat het hetzelfde is en werkt. Zoals hieronder weergegeven.
upload_2017-8-24_21-48-21.png

Echter bevatten de amfetamines een benzeenring wat de stof aromatisch maakt en een hele andere werking geeft. Het blijven allebei drugs, maar om nou te zeggen dat DMAA en speed hetzelfde zijn gaat wel erg kort door de bocht.

Inderdaad.
Omdat DMAA net als amfetamine een NH2 groep bevat denkt de doorsnee mens zomaar dat het hetzelfde is en werkt. Zoals hieronder weergegeven.
upload_2017-8-24_21-48-21.png

Echter bevatten de amfetamines een benzeenring wat de stof aromatisch maakt en een hele andere werking geeft. Het blijven allebei drugs, maar om nou te zeggen dat DMAA en speed hetzelfde zijn gaat wel erg kort door de bocht.
Zo zijn er nog honderden, zo niet duizenden andere stoffen met vrijwel identieke structuur maar andere werking. Zo verschrikkelijk veel research chemicals waarvan het effect totaal anders blijkt te zijn dan dat de chemisten op voorhand dachten

op muscle-lab is hij verkrijgbaar(duitse site) en je kunt met paypal betalen

Waar beste jij die mesomorph dan? Heb laatst die Duitse site geprobeerd maar daar kan je niet met Paypal betalen? Met creditcard komen er weer extra kosten bij.
Idd bij muscle lab. Gewoon via de bank overgeschreven. Maandag besteld en was vrijdag in huis.

niet de goedkoopste maar wat een topproduct.

smaak is ook niet om mee te stoefen maar kan persoonlijk zijn.

Ik pak hem wel enkel voor ochtend/middagtrainingen. Als hem 's avonds om 19 uur nog durf pakken lig ik wakker tot 3-4 uur snachts :D

ULTIMATE PRE-STACK - PREWORKOUT SUPPLEMENT

Assault.

Bedoelde je niet Craze? Daar zat kennelijk een soort meth in :0

Meth-Like Substance Found in P
Bedoelde je niet Craze? Daar zat kennelijk een soort meth in :0

[URL='http://abcnews.go.com/Health/meth-substance-found-craze-workout-supplement-report/story?id=20572095']Meth-Like Substance Found in Popular Workout Supplement

opular Workout Supplement[/URL]

Yep dat was hem inderdaad. Die had die mooie phenylethylamine verbinding ':D

Ik gebruik nu Limitless en moet zeggen dat dit mijn nieuwe favoriet is. Soort gelijke werking als Monster, maar zonder crash.

Vind deze persoonlijke ook beter dan mesomorph en devils shot.

Terug
Naar boven