Heey ik zit al een lange tijd met mijn vet die aan de hoge kant is,
Dit is de afgelopen 2 jaar al sterk gedaald maar ik vind mezelf nog steeds aan de (te) dikke kant ik wil hier zo snel mogelijk vanaf komen wat is hier het beste voor?
Aangezien crashen niet echt een optie is want dat is tijdelijk en komt dubbel zo hard terug,
Wat kan ik het beste volgens jullie doen?
Ik heb er zowat alles voor over (behalve geld dat zit aan de krappe kant maar als dat echt nodig is zeg maar wat.....)
Mijn voeding ben ik bereid helemaal aan te passen,
Mijn training (wat kan ik daarmee het beste doen?)
aangezien ik nu 2 weken vakantie heb ben ik gerust bereid mij echt helemaal kapot te trainen deze 2 weken om zoveel mogelijk vet te verliezen hoe kan ik dat het beste volgens jullie doen?
Ik heb een onbeperkt fitness abonnement dus dat is geen probleem
maar wat kan ik vervolgens het beste doen?
Alleen cardio?
90% cardio 10% kracht? en hoe lang.........
Iedere dag 1 uur gaan, Langer?(ik heb het er voor over...)
Mijn streven is gewoon om mijn buik " Strak " te krijgen en mijn uiteindelijke streven is natuurlijk een Sixpack (maar ik begrijp zelf ook wel dat dat momenteel nog hooggegrepen is
)
Indien je je afvraagt naar mijn vetpercentage links staat het afgebeeld
Ik dacht dat 15% trouwens een nette vetpercentage is of niet soms?
Volgens de vetpercentage calculator moest ik dan 8kg vet verliezen....
1M 76 , 64KG en volgens de vetpercentage calculator 22% vet (wat volgens mij erg veel is zo dik ben ik niet? maar ik weet ook niet zeker of dat super veel is....)
Graag zou ik advies willen
Dit is de afgelopen 2 jaar al sterk gedaald maar ik vind mezelf nog steeds aan de (te) dikke kant ik wil hier zo snel mogelijk vanaf komen wat is hier het beste voor?
Aangezien crashen niet echt een optie is want dat is tijdelijk en komt dubbel zo hard terug,
Wat kan ik het beste volgens jullie doen?
Ik heb er zowat alles voor over (behalve geld dat zit aan de krappe kant maar als dat echt nodig is zeg maar wat.....)
Mijn voeding ben ik bereid helemaal aan te passen,
Mijn training (wat kan ik daarmee het beste doen?)
aangezien ik nu 2 weken vakantie heb ben ik gerust bereid mij echt helemaal kapot te trainen deze 2 weken om zoveel mogelijk vet te verliezen hoe kan ik dat het beste volgens jullie doen?
Ik heb een onbeperkt fitness abonnement dus dat is geen probleem
maar wat kan ik vervolgens het beste doen?
Alleen cardio?
90% cardio 10% kracht? en hoe lang.........
Iedere dag 1 uur gaan, Langer?(ik heb het er voor over...)
Mijn streven is gewoon om mijn buik " Strak " te krijgen en mijn uiteindelijke streven is natuurlijk een Sixpack (maar ik begrijp zelf ook wel dat dat momenteel nog hooggegrepen is
)Indien je je afvraagt naar mijn vetpercentage links staat het afgebeeld

Ik dacht dat 15% trouwens een nette vetpercentage is of niet soms?
Volgens de vetpercentage calculator moest ik dan 8kg vet verliezen....
1M 76 , 64KG en volgens de vetpercentage calculator 22% vet (wat volgens mij erg veel is zo dik ben ik niet? maar ik weet ook niet zeker of dat super veel is....)
Graag zou ik advies willen

Laatst bewerkt: