Fitness Seller

beste xbox360 games

Angelus

Gargantuan Beast
Waardering
3.499
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
welke zijn de echte 'must-haves' op de xbox360?
misschien binnenkort eentje kopen, maar eerst wil ik weten als er wel spellen zijn die me kunnen boeien.

Over paar maandjes Tekken 6... Maar daar moet je van houden

Call of Duty Modern Warfare 2 voor de Playstation 3. ;)

Gears of War 1
UFC

ja, speel tegenwoordig niet meer maar vroeger was het SniperWolfNL1

Canals (of hoe spel je het maar dat level was super!)

Forza 2, Street fighter 4, Call of duty modern warfare, Halo 3, Fallout 3, Mass effect, Gears of war I en II, Bioshock. Met deze ben je een tijdje zoet :D

Online gaming is een must btw. Alle games worden een graadje leuker als je ze met 2'en of meer speelt.

Goede site om te checken welke games hoog scoren, met reviews erbij: http://www.gamerankings.com/xbox360/index.html

Kvind dat het qua genres Xbox en Ps3 veel op elkaar lijken. Het zijn de enkele exclusive games die er ervoor kan zorgen om de ene console te prefereren. Als je maten ook allemaal een ps3 of xbox360 hebben, is dat ook erg handig (=games ruilen)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ik heb ook gehoord dat je met zo'n xbox pro, spellen kan installeren op de harde schijf en dat laadtijden etc korter worden.
Maar moet de cd er dan nog steeds in zitten? m.a.w kan ik bv even een spel van een maat lenen en installeren en er dan op spelen zonder de cd nog ooit nodig te moeten hebben?

left 4 dead, geweldige game

ik heb ook gehoord dat je met zo'n xbox pro, spellen kan installeren op de harde schijf en dat laadtijden etc korter worden.
Maar moet de cd er dan nog steeds in zitten? m.a.w kan ik bv even een spel van een maat lenen en installeren en er dan op spelen zonder de cd nog ooit nodig te moeten hebben?

De cd moet er nog steeds in zitten alleen de laadtijden zijn sneller;)

Nope, cd moet er inzitten. Ik speel spelletjes altijd via de harde schijf omdat de laadtijden aanzienkelijk verkort worden en dat de cd geen rare geluiden maakt wanneer het nieuwe objecten moet loaden.

Ik ben ermee bezig geweest, maar vind het echt helemaal niets. Qua essentie en interface vergelijkbaar met Fallout3, maar de sfeer en gameplay vind ik aardig k*t.

Fallout3 is een echte must-have. Geen twijfel. Beste spel wat ik heb gespeeld op de x360. Gears of war 1 & 2 en COD4 zijn ook erg goed.

Ben nu net bezig met Prototype, maar die kan echt niet tippen aan bovenstaande games.

Xbox sux!!!!! Woot ps3!! Noobs

Call of duty is toch wel veruit het vetst en PES als voetballiefhebber verslavend.

gears of war 1 idd 2 is ok wel leuk maar daar zijn de glitches waardeloos :D

Al wat ouder maar wel een spel waar je aardig wat uren lol aan kan beleven, Crackdown. Wordt op den duur wat repetitief maar dat is met bijna alle free roamspellen. Het beklimmen van gebouwen en het springen van gebouw naar gebouw maakt een hoop goed.

Terug
Naar boven