Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Battlefield Bad company is een must-have. Vooral multiplayer is echt gruwelijk. Als beginner wel erg moeilijk, maar als je het eenmaal door hebt is het super. Raad wel aan met matties ofzo een squad te vormen, teamwork is toch best handig
Battlefield Bad company is een must-have. Vooral multiplayer is echt gruwelijk. Als beginner wel erg moeilijk, maar als je het eenmaal door hebt is het super. Raad wel aan met matties ofzo een squad te vormen, teamwork is toch best handig
Heb hem op pc, het is een geweldige game. Als je maar één game in je hele leven mocht spelen, kies dan hiervoor, want in multiplayer wordt je dit gewoon nooit moe. heb er al 150 uur opzitten, en zie soms mensen online die er al 700 uur hebben opgespeeld. Alleen Baldur's gate heeft bij mij meer speeltijd gekregen dan 150uur, maar ik denk dat l4d na een paar maandjes de kroon zal overnemen... en mssn gaat dragon age origins ze dan weer terugpakken
ps: pc gamers die steam hebben en gek zijn van l4d moeten me maar toevoegen: Big_Sid_Suicide_Solution_Labs
Tractortje Citaat:
Origineel gepost door groent7
Oblivion
Ik ben ermee bezig geweest, maar vind het echt helemaal niets. Qua essentie en interface vergelijkbaar met Fallout3, maar de sfeer en gameplay vind ik aardig k*t.
smaken verschillen maar dat geeft niet,,fallout3 staat als volgende op m,n lijst is idd gruwelijk