AndroidHealthClinic

bestellen prohormonen

dat bedoel ik met een eerlijk antwoord krijgen

ik train nu vier jaar intensief enkkel op basis van supplementen eiwiten, creatinenetc zou nu graag eens 1-ad gebruiken, ik vraag gewoon of er mij iemand kan helpen met een website of waar ik er om kan gaan.

dat bedoel ik met een eerlijk antwoord krijgen

ik train nu vier jaar intensief enkkel op basis van supplementen eiwiten, creatinenetc zou nu graag eens 1-ad gebruiken, ik vraag gewoon of er mij iemand kan helpen met een website of waar ik er om kan gaan.

Lees eerst eens de board regels m.b.t. illegale spullen;).
Daarna voorstellen.....

Ben wel benieuwd waarom je wel voor de prohormonen wilt gaan en niet voor de aas? Resultaat is niet te vergelijken met elkaar. En je kan ook licht kuren!!!

ik wil nu gewoon eens een prohormoon nemen kan niemand daar begrip voor opbrengen of wil niemand mij helpen ik weet dat een echte kuur beter is maar laat mij nu gewoon maar een prohormoon nemen ben net 21 geworden dus. ik wil 1-ad bestellen maar nergens kan ik er aangeraken, ik wil graag geholpen worden

Maar die verkopen geen 1-ad ik vind ze toch niet op de site of bij ergopharm ofzo ik wil 1-ad nemen maar ik vind het nergens :(::(:(

Maar die verkopen geen 1-ad ik vind ze toch niet op de site of bij ergopharm ofzo ik wil 1-ad nemen maar ik vind het nergens :(::(:(

gek he... het is al een tijd uit de handel. met veel geluk kom je nog een restpartijtje tegen.

wel lekker spul trouwens om als 1e kuurtje te nemen.

kan er mij anders iemand gelijk aardige goeie prohormonen voorstellen, het liefst van al 1-ad maar dat is nergens te verkrijgen blijkbaar, m1t wil ik niet nemen omdat er daar veel mensen van die ik ken last kregen aan hun lever. ook de prohormonen van chemi sport zijn niet meer te verkrijgen die ook naar het schijnt zeer goed werkten zoals t-bol 100 en equimax moest er toch iemand weten waar ik die kan vinden of nog andere goeie prohormonen gelieve een berichtje na te laten. dank u

nog een vraagje het vorige is nog steeds niet beantwoord , geeft er iemand ervaring met 1 metyl test van black star labs, is dit een goed prohormoon en wat is het verschil met m1t en zou het even goed zijn als het prohormoon 1-ad of nog beter kan iemand mij helpen ik ben er nog steeds niet uit :(

zou gewoon phere plex nemen is een goede massa bouwer...en eventueel superdrol voor de kracht..

Is er een site waar je kan bestellen zonder creditcard?

je kunt bij 1fast400 volgens mij ook via paypal betalen..

nieuw en wil een eerste kuur starten

hay, ben terug bezig met powertraining. ben ondertussen 31 jaar en weeg 74kg en ben 1.75m groot. heb vroeger verschillende jaren gevechtsporten en powertraining gedaan maar ben dan verschillende jaren gestopt. momenteel neem ik om te starten gewoon voedingssupplementen zoals whey proteine en ripped fuel. Ben van plan om nog creatine bij te nemen en verder te trainen momenteel op deze basis. maar zou graag binnen 5 maanden een lichte kuur doen om meer massa te creeren en het overtollige vet te doen verdwijenen.
Wat stellen jullie voor? Waar kan ik dit bestellen en wie indien injecties (nooit gedaan) kan me tonen hoe dit moet.groetjes

hay, ben terug bezig met powertraining. ben ondertussen 31 jaar en weeg 74kg en ben 1.75m groot. heb vroeger verschillende jaren gevechtsporten en powertraining gedaan maar ben dan verschillende jaren gestopt. momenteel neem ik om te starten gewoon voedingssupplementen zoals whey proteine en ripped fuel. Ben van plan om nog creatine bij te nemen en verder te trainen momenteel op deze basis. maar zou graag binnen 5 maanden een lichte kuur doen om meer massa te creeren en het overtollige vet te doen verdwijenen.
Wat stellen jullie voor? Waar kan ik dit bestellen en wie indien injecties (nooit gedaan) kan me tonen hoe dit moet.groetjes

lol

Is er iemand die me meer kan vertellen over die Testexx van Pharm. Tec? Nadelen enzo.

grtz

Monster bump. Ik zeg SLOTJE!

Terug
Naar boven