squattillyoupuk
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat bedoel ik met een eerlijk antwoord krijgen
ik train nu vier jaar intensief enkkel op basis van supplementen eiwiten, creatinenetc zou nu graag eens 1-ad gebruiken, ik vraag gewoon of er mij iemand kan helpen met een website of waar ik er om kan gaan.
.Maar die verkopen geen 1-ad ik vind ze toch niet op de site of bij ergopharm ofzo ik wil 1-ad nemen maar ik vind het nergens:
![]()
hay, ben terug bezig met powertraining. ben ondertussen 31 jaar en weeg 74kg en ben 1.75m groot. heb vroeger verschillende jaren gevechtsporten en powertraining gedaan maar ben dan verschillende jaren gestopt. momenteel neem ik om te starten gewoon voedingssupplementen zoals whey proteine en ripped fuel. Ben van plan om nog creatine bij te nemen en verder te trainen momenteel op deze basis. maar zou graag binnen 5 maanden een lichte kuur doen om meer massa te creeren en het overtollige vet te doen verdwijenen.
Wat stellen jullie voor? Waar kan ik dit bestellen en wie indien injecties (nooit gedaan) kan me tonen hoe dit moet.groetjes