Fitness Seller

Bestelling BB.com

Rob S.

Contest Winner 09 & 11
Elite Member
Foto Contest
10 media-items
Waardering
412
Lengte
1m82
Massa
114kg
Vetpercentage
8%
Ik ga samen met een kennis binnekort een bestelling doen bij bb.com.

Aangezien dit de eerste keer is en er zo extreem veel supplementen te koop zijn weet ik echt niet wat ik moet kiezen.

Heeft er iemand aanraders voor me?

Zoek iig een heel goed NO-Product dat ik evt kan stacken met een goede creatine product. Verder evt nog een goede vetverbrander en uiteraard wat eiwitten. Dus als iemand een supergoede stack weet hoor ik het graag van jullie (zoals NO-Explode, Celmass en Nitrix bv). Ook andere aanraders zijn altijd welkom.

Bvd.

Laatst bewerkt:
misscheon nanovapor van muscletech yah eiwitten zouk toch matrix5.0 van syntrax nemen een echte aanrader verder zou ik ook een goeie multivit bestellen!

• Topic Starter Topic Starter
misscheon nanovapor van muscletech yah eiwitten zouk toch matrix5.0 van syntrax nemen een echte aanrader verder zou ik ook een goeie multivit bestellen!

Eiwitten weet ik al welke ik ga pakken, iig zker geen Matrix. ON 100% Casein is veel beter als je trage eiwitten zoekt. Moet wel nog ff een goede isolate whey uitzoeken maar dat komt wel goed. Een multivit haal ik hier wel, zoek alleen producten waarmee ik ook echt voordeel kan pakken, zoals met een stack dus. Daar krijg je bv 2 potjes No-Explode voor de prijs van 1tje hier.

Laatst bewerkt door een moderator:
Eiwitten weet ik al welke ik ga pakken, iig zker geen Matrix. ON 100% Casein is veel beter als je trage eiwitten zoekt. Moet wel nog ff een goede isolate whey uitzoeken maar dat komt wel goed. Een multivit haal ik hier wel, zoek alleen producten waarmee ik ook echt voordeel kan pakken, zoals met een stack dus. Daar krijg je bv 2 potjes No-Explode voor de prijs van 1tje hier.

*Supercharge van labrada
*JP8 van Get Diesel
*Nos Ether van Get Diesel
*Xtend!!
*M-stak
*Wat proteine bars

Succes

Cellmass is echt een top product, check ook mijn review. Ik kan het je zeker aanraden, ik ben over no explode wat minder tevreden. Maar dat is mijn mening

Waarom bestel je niet gewoon bij sportfood of XXL? Hebben vergelijkbare producten waarvoor je per saldo ongeveer hetzelfde betaald en niet zo lang hoeft te wachten.

Waarom bestel je niet gewoon bij sportfood of XXL? Hebben vergelijkbare producten waarvoor je per saldo ongeveer hetzelfde betaald en niet zo lang hoeft te wachten.

fout (toch in het geval hij een grote stack (proteine+creatine+no-product+vetverbrander) besteld. Ge hebt gelijk dat hij langer gaat moeten wachten.

OP:

vb stack:

-)on whey protein+ torrent (PWO)!+ als je een isolaat zoekt (GF pro van ergopharm of AST VP2

-) creatines: cellmass, size-on, storm als je een gewone mono zoekt (AST Micronised creatine = ongeveer 30-35 euros) voor een kg van goede kwaliteit)

-) no product: white flood, white blood, universal pump en ik vergeeet er nog een ganse boel.

-) vetverbrander (legaal denk ik toch): lean extreme 2 + AMP 2

-) protein bars: juist "sustain protein bars geprobeerd" en die zijn lekker (althans de peanutbutter) en hebben een goed profiel.

grtz

bart

Grote stack inderdaad wellicht. Klein vind ik het bijzonder meevallen en is het voor mij geen drempel om de wachttijd aan te gaan.

grote potten zoals proteïne shake kun je beter bestellen bij xxl of zo, maar NO, creatine,.. is véél goedkoper op bb.com :cool:

Oke. Duidelijk.
Toch hou ik t lekker op de NL aanbieders. Zoveel van dat type supps gebruik ik toch niet. En dat wat ik gebruik, wil ik niet te lang op wachten en haal ik wel hier :)

Ik zou Whey gewoon bij XXL kopen.Bestel vooral "lichte"spullen als je 2.5kg aan whey koopt gaan de verzendkosten ook enorm omhoog. Creatine en pillen zijn wat goedkoper kwa verzendkosten mits je niet te zwaar gaat.

Denk ook dat ik de Whey maar weglaat. Ik zat iig dan te denken aan een van de volgende stacks:

1. No-Explode, Cellmass en Nitrix
2. NOS Ehter, JP8 en Get Diesel Test
2. SizeOn, Superpump250 en Plasmajet
4. ???

Wel van alles 2 potjes, anders is het na 4 weken alweer op.

Voor eiwitten is het niet echt rendabel om het buiten nl te kopen.Ik koop altijd mijn eiwitten bij xxl.Die hebben isolaat,casein,concentraat etc.Waarom moeilijk doen.En veel goedkoper wordt het niet als je doorrekend.
Voor de rest ben je wel goedkoper uit in de US.

Aanraders zijn:
- Scivation Xtend (BCAA's)
- Controlled Labs Purple Wraath (EAA's)
- Nutrex Lipo 6 (fatburner)
- BSN NoXplode (trainingsbooster)
- Universal Storm (creatineblend)
- Universal Shock Therapy (trainingsbooster)
- Avant labs Lipoderm (Topical Fatburner)
- Optimum ZMA
- Optimum BCAA Caps

Op deze combi ging ik als een kanon.
- Universal Storm (creatineblend)
- Universal Shock Therapy (trainingsbooster)

Veel plezier met shoppen!

Thnx. Xtend en Vasocharge heb ik al staan.

Shock Therapy is zelfs hier al regelijk goedkoop imo. Je hoeft maar 20gr alleen op trainingsdagen te pakken. Dat is voor mij dan 80gr per week, met een potje doe ik dus ruim 12 weken. Daarvoor ga ik het niet in USA bestellen. Zelfde geld voor Storm, daar doe je ook net zolang mee.
Dit zou wel een combo zijn die ik ook nog een keertje wil proberen trouwens.

Koop ook alle eiwitten en dergelijke 'grote verpakkingen' bij XXL maar de rest gewoon bij bb.com
Met transportkosten en invoertaksen komt het nog steeds goedkoper uit en als je het de maandag besteld heb je het de donderdag of vrijdag (met express koerier)

Aan te raden:
M-stak
No-shotgun
Gaspari Plasmajet
High Power Micronized Creatine (komt op 14eur per kg ofzo)

Terug
Naar boven