XXL Nutrition

Musculi.com

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
weer een kleine bestelling gedaan :thumbs:
 
Is een goed idee, ik ga het even overleggen met mijn collega's.
voor het idee mogen jullie wel de sampels opsturen hoor :P als bedankje haha.

maar ben benieuwd
 
weer een kleine bestelling gedaan :thumbs:
Hartelijk dank!

voor het idee mogen jullie wel de sampels opsturen hoor :P als bedankje haha.

maar ben benieuwd
Hey Wengster,

Vanaf dat je iets bestelt en je ordernummer doorgeeft zorg ik ervoor dat er de nodige samples bijzitten. Bij onze huidige shop is het niet mogelijk van verkoopbare samples toe te voegen, maar bij IT zijn ze druk aan het werk aan de nieuwe versie en hierbij zou deze functie wel mogelijk zijn. :)

Sportieve groeten
 
Zojuist de eerste bestelling gedaan!
Order 9933
 
whey en deze keer bcaa orange besteld, vind hem echt lekker:thumbs:
ook een sample van de whey chocolate hazelnoot geproefd, niet slecht, maar ik hou het toch bij banaan :P
 
whey en deze keer bcaa orange besteld, vind hem echt lekker:thumbs:
ook een sample van de whey chocolate hazelnoot geproefd, niet slecht, maar ik hou het toch bij banaan :P

Bedankt voor je bestelling youngiron! Ik vind de hazelnoot ook echt super, was voordien vooral een chocolade-fan, maar vind de hazelnoot wel dat tikkeltje lekkerder!

Binnenkort komt trouwens onze Pure BCAA Cassis uit zonder toegevoegde suikers en deze smaakt ook echt top! :lifter:
 
Bedankt voor je bestelling youngiron! Ik vind de hazelnoot ook echt super, was voordien vooral een chocolade-fan, maar vind de hazelnoot wel dat tikkeltje lekkerder!

Binnenkort komt trouwens onze Pure BCAA Cassis uit zonder toegevoegde suikers en deze smaakt ook echt top! :lifter:
komen ze ook uit in een andere smaak dan cassis? (weer gezeur) :p
 
komen ze ook uit in een andere smaak dan cassis? (weer gezeur) :p

Het probleem bij een pure BCAA zonder toegevoegde suikers is uiteraard om de smaak goed te krijgen. Leucine smaakt nogal hard door. We hebben testen gedaan met Lime en Orange en dit was niet evident om op smaak te bregen en we vonden het niet goed genoeg. Daarom staat er voorlopig enkel cassis-smaak op de planning, maar we gaan wel eens opnieuw samenzitten met onze biochemisten of er andere smaken mogelijk zijn waarbij de overheersende 'smaak' van de leucine niet zo hard geproefd wordt.
 
Onze Whey Protein Concentrate 80 GOLD met Hazelnootsmaak staat nog steeds met een korting van -20% mensen!

Door het succes hebben we beslist van de promo nog minstens tot na dit weekend laten door te gaan! Je betaalt nu slechts € 21,56 voor 1kg hoogwaardige whey concentraat die aangelengd is met whey isolaat!

GwWP0WA.jpg



Musculi | True ingredients for top results and health
 
Musculi.
waarom verkopen jullie geen mct oil?

Hey hardcorebuilder,

Dit is intern nog niet ter sprake gekomen om toe te voegen aan ons gamma. Indien er genoeg belangstelling voor is door onze klanten, willen wij dit wel overwegen voor in de toekomst :)
 
Toch weer trots om mede te delen dat we ons gamma beetje bij beetje aangevuld krijgen met kwalitatieve producten met bewezen recepten. Hoewel onze vorige BCAA 8:1:1 wel degelijk een succes was, hebben we op vraag van vele klanten een calorievrije versie gemaakt die beter geschikt is voor sporters die absoluut geen extra koolhydraten bij hun BCAA-inname willen.

Dus bij deze stellen wij graag de Musculi PURE BCAA 8:1:1 Cassis voor!

DqA5WEP.jpg


Met dezelfde heerlijke Cassis smaak als onze vorige 8:1:1 versie van onze BCAA lijn, is het zonder twijfel de lekkerste hoog geconcentreerde (90%) BCAA op de markt vandaag! We bieden hem dan ook tijdelijk aan met een introductiekorting van 20% die 1 week geldig is. Naarmate het succes van de verkoop kan deze kortingsperiode zeker nog verlengd worden!

faClJJZ.jpg


Deze BCAA is ook uitermate geschikt voor mensen die zoeken naar een lekker en koolhydraatvrij alternatief voor puur Leucine-poeder!

Sportieve groeten,

Musculi | True ingredients for top results and health
 
Al een indicatie wanneer jullie pre-workout beschikbaar zal zijn? Ben er erg benieuwd naar!
 
Na maanden ontwikkelen presenteren we met trots onze nieuwe, verbeterde webshop! Vier dit samen met ons en krijg 15% korting op alle producten met de kortingscode NEWSHOP :lifter:

LchNjDp.jpg


Al een indicatie wanneer jullie pre-workout beschikbaar zal zijn? Ben er erg benieuwd naar!
We zijn bezig met de laatste fase van onze labels, dus je kan hem nu elk moment verwachten! :D
 
Zie net dat de Musculi Pre-workout er is :heart: Deze week eens bestellen dan maar, erg benieuwd!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven