Inb4
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.684
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
Super, thanx !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is jullie structuur van whey veranderd?
Persoonlijk vind ik hem niks, echt heeeeel dun poeder vorm waardoor je er geen sludges van kan maken.
Ik ben de master in sludges dus weet wel hoe het werkt, zal wel even pic uploaden of vid (sturen) dan zie je het verschil wel wat ik bedoel
Hey marr, wij hebben elke week nieuwe promoties en de Egg Protein stond helaas maar in korting tot en met vorige maandag. Maar ik contacteer je even in privé en bekijk met mijn collega's wat ik kan doen voor jouThanx voor de egg proteine, zie het nu pas.
Ben pas recentelijk terug van vakantie. Hoe lang geldt dit nog ?

Hey marr, wij hebben elke week nieuwe promoties en de Egg Protein stond helaas maar in korting tot en met deze ochtend. Maar ik contacteer je even in privé en bekijk met mijn collega's wat ik kan doen voor jou![]()
Hey Skittles, bedankt voor je bestelling! Ik geef alvast even door dat ze er van elke smaak een sample bijvoegen!Net 4 WPI's besteld, kan je er wat samples van protein pudding bijsteken? Alvast bedankt!![]()
Hey Skittles, bedankt voor je bestelling! Ik geef alvast even door dat ze er van elke smaak een sample bijvoegen!![]()

Onze Peach-Mango doet het inderdaad goed!Bedankt, benieuwd naar de peachmango, al veel goede dingen over gehoord![]()
Het is ook mijn persoonlijke favoriet 
We hebben een nieuwe smaak toegevoegd aan onze Whey Protein Concentrate 80 GOLD
HAZELNUT CHOCOLATE !
![]()
Met een introductiekorting van 20% betaal je nu slechts € 21,56 voor 1kg!
Fijn paasweekend iedereen!
Musculi | True ingredients for top results and health