Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonnebank kan misschien helpen door het minder zichtbaar te maken maar het doet niks voor je acne.
Dit is allemaal goed en wel voor die kleine sporadische puisten
Wat heeft topic starter hier aan?

Ik wil graag goed voorbereid aan een kuur beginnen zodat ik de kans op bijwerkingen kan minimaliseren en dat ik in geval er bijwerkingen optreden (vb acne) weet wat ik kan doen. Toch bedankt voor je constructieve bijdrage.
Als ik het me goed herinner werd het in de betreffende studie verspreid over de dag ingenomen (4x 2,5 gr per dag). Inderdaad gewoon met water.Als je 10 gram vitamine B5 wilt gebruiken, hoe neem je het dan? 10gram poeder in water en opdrinken?
Als ik het me goed herinner werd het in de betreffende studie verspreid over de dag ingenomen (4x 2,5 gr per dag). Inderdaad gewoon met water.
Als ik het me goed herinner werd het in de betreffende studie verspreid over de dag ingenomen (4x 2,5 gr per dag). Inderdaad gewoon met water.
Thanks!
Iemand anders nog praktijk ervaring hoe 10 gram vit B5 in te nemen?
Thanks!
Iemand anders nog praktijk ervaring hoe 10 gram vit B5 in te nemen?
Zink en vit b5 was ook geldverspilling voor mij. Het is zeer persoonsgebonden welk van die middeltjes werken.
Zelfs bij roa zijn er cases waar het niet of slechts zeer tijdelijk effect heeft gehad
Verdwijnt ?Klopt, daar heb je ook wel gelijk in!
Zo krijg ik van winny enorme last van acne terwijl bij de meerderheid de acne hier juist door verdwijnt.
had het ookal paar x gehoord id gym maar vond het maar zeer apart. Net als jij kreeg ik van winny toch wat puisten! Terwijl bij alle andere as niets..