XXL Nutrition

Safest steroids long term health

Is een hogere dosis test only, van bijvoorbeeld 1000mg per definitie "veiliger" dan een stack met minder test + een andere compound? Bijvoorbeeld 500mg test + 500mg deca of boldenone (ik noem maar wat) En ik bedoel niet qua evt. oestrogene sides ofzo, maar meer qua hart/vaten/organen etc?

Hart/vaten/organen etc...hebben vaak een oestrogene aanleiding als er sides optreden.
Bold verdikt het bloed en deca is ook geen feestje voor je hart....dus als je er gevoelig voor bent dan is dat het spek om de ....ellende binden zeg maar.
Of test only a 1 gr p/w dan zoveel "gezonder" zou zijn betwijfel ik ten zeerst.
Denk dat je terug zou moeten naar lagere dosis test only...om het enigzins
"veilig"te houden.

Hart/vaten/organen etc...hebben vaak een oestrogene aanleiding als er sides optreden.
Bold verdikt het bloed en deca is ook geen feestje voor je hart....dus als je er gevoelig voor bent dan is dat het spek om de ....ellende binden zeg maar.
Of test only a 1 gr p/w dan zoveel "gezonder" zou zijn betwijfel ik ten zeerst.
Denk dat je terug zou moeten naar lagere dosis test only...om het enigzins
"veilig"te houden.
Waar baseer je dit allemaal op?

Persoonlijke ervaringen.... heb in 2018 diagnose cardiomyopathie gehad.
Sindsdien veel gelezen en erover gehad met mede patienten.

Persoonlijke ervaringen.... heb in 2018 diagnose cardiomyopathie gehad.
Sindsdien veel gelezen en erover gehad met mede patienten.
Hoe heb je er dan precies uit afgeleid dat het door oestrogeen kwam en hoe heb je geïsoleerd dat vooral boldenon het bloed verdikte? En hoe weet je dat dit ook in het algemeen geldt?

Ik weet niet of dit in het algemeen geldt.
Daarvoor zijn er teveel variabelen om rekening mee te houden.
Daarom hou ik een slag om de arm. Maar van wat ik er van meekrijg is het onder aas gebruikers met deze problematiek vaak hierop terug te brengen.
Ben nu buiten dus ff moeilijk om alle links nu te gaan opzoeken

Terug
Naar boven