Fitness Seller

Shocking News Beta gaat full r*tard

Beetje zelfde soort figuur als Basjas van DBB

Ben bang dat er op dit forum ook nog wel een paar rondlopen :')

Ik ken een sjinees die exact dit gedrag vertoont en ook extreem narcist is. Gelukkig heb ik ruzie met hem en word ik binnenkort neergeschoten :')

Laatst bewerkt:
Die gast hield er echt van zichzelf te filmen en selfies te nemen, godverredomme zeg...
Zijn hele fb staat vol met selfies, en nog geen chick, loser :roflol:

Leuke termen, noem em gewoon een mongol

Gênant dat hij zelfs geen golddiggers kon krijgen.

Tis gewoon een acteur .. dit is gewoon weer een stap dichterbij om het wapenbeleid in Amerika aan te schroeven. In 1 video zegt hij dat het 7 april is en toevallig zijn de meeste filmpjes allemaal net voor zijn shooting geupload. En waarom in meeste videos beginnen met heel je naam te zeggen.. allemaal een hoax.

Het lijkt alsof ze allemaal in 1 dag zijn gefilmd. Lijkt alsof de zon op 1 plek is blijven hangen. En zijn puist op zijn neus wil ook maar niet weg.

Tis gewoon een acteur .. dit is gewoon weer een stap dichterbij om het wapenbeleid in Amerika aan te schroeven. In 1 video zegt hij dat het 7 april is en toevallig zijn de meeste filmpjes allemaal net voor zijn shooting geupload. En waarom in meeste videos beginnen met heel je naam te zeggen.. allemaal een hoax.

Het lijkt alsof ze allemaal in 1 dag zijn gefilmd. Lijkt alsof de zon op 1 plek is blijven hangen. En zijn puist op zijn neus wil ook maar niet weg.

Illerminatie!

Waarom is die niet gewoon naar de h**ren gegaan ?

Terug
Naar boven