XXL Nutrition

Shocking News Beta gaat full r*tard

Gast heeft blijkbaar ook een manifest geschreven van 141 pagina's over zijn levensjaren.

zie:

http://www.ibtimes.com/read-elliot-...e-wrote-prior-his-shooting-university-1589868

Sick
The shooting wasn't his first act of violence against the peers he hated around him. According to the memoir, just prior to his 22nd birthday, he drunkenly got into a fight with some students at a UCSB party. He attempted to shove a group of both men and women off a 10-foot ledge because the women were not paying any attention to him. He ended up getting thrown off the ledge himself and was later beaten by students.

Waar lijd jij precies aan dan?

Nja, is niet echt lijden, maar in principe kan je enorm veel zaken zien als een minieme vorm van lijden. Mensen houden er ook van om te lijden, zolang het niet extreem is. Kleine vormen van lijden, zoals 's morgens moeten opstaan geven je gewoon het gevoel dat je leeft.

Blijkbaar zat hij toch niet helemaal lekker in zijn vel, en dat aspergen syndroom zal niet veel geholpen hebben.

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

's morgens moeten opstaan geven je gewoon het gevoel dat je leeft.

Als je 's morgens niet opstaat dan ben je in de meeste gevallen dood ja.

Of je bent te lelijk/awkward om aan te pappen met een meid, en gaat dat blamen op dat alle vrouwen k*thoeren zijn :)

Maar hij vond niet dat alle vrouwen k*thoeren waren. Op een bepaald moment zei die:" ... zie ik jullie met een mannen waarvoor jullie gewoon te goed zijn, en denk ik dat jullie het verdienen met iemand beter te zijn, iemand zoals mij".

Dus er zat heel wat verkeerd in zijn kop. Ik heb toch een gevoel dat hij een soort held in zijn eigen film wou worden; De manier waarop hij zijn "lachje" speelt doet me vermoeden dat hij denkt: "waw, hier zal dan later over geschreven worden en mss wel een film gemaakt worden. Ik zal beroemd worden, en mensen zullen me mysterieus vinden".

Jammer dat niemand dit heeft zien aankomen.

veel
tegenwoordig moet je voor je 18e al zoveel mogelijk sloots gedoet hebben wil je status hebben
als je daar dan teveel mee bezig bent en steeds gefrustreerder word kan het gek gaan lopen(vooral met al die gekke stoornissen)

:roflol:

Las tijdje geleden dat veel mannen zich niet eens meer interesseren in coïtus.

Die gast zat gewoon in de knoop met zijn gegaardheid

Damn rip elliot rodger, echt sneu voor hem.

daddy issues?

Ziet er best goed uit die gast

Beetje feminien wel, maar enfin, dat zie je wel vaker.

Hoewel ik dit niet goedkeur, kan ik wel begrijpen dat je in die situatie zulke dingen kan doen.

Vind het eigenlijk aparter dat zoveel mensen in Amerika het niet doen, zijn een heleboel mensen daar die verlegen zijn en er niet zo goed uitzien, en dan wordt er heel erg op je neergekeken daar. Daarbij opgeteld dat je makkelijk aan wapens komt...

Ik vond het vrij moeilijk die gast serieus te nemen toen ik dat filmpje keek, zelfs met de wetenschap dat hij inderdaad al mensen had vermoord.

Op het forum waar hij het aankondigde werd hij ook niet serieus genomen. Ze waren hem juist aan t aanmoedigen om het te doen, waarschijnlijk dachten ze dat ie maar wat lulde. Niet dus..

PUA hate :roflol:

Heeft ook een aantal topics op de misc gemaakt, is daar natuurlijk volop gebashed.

Terug
Naar boven