AndroidHealthClinic

beter dan gras op een voetbalveld.

Ano_1995_52

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
203
Lengte
1m50
Massa
160kg
In Luttelgeest in Flevoland is een hennepplantage ter grootte van een voetbalveld opgerold. De 18.000 plantjes hebben een straatwaarde van zo'n 1,8 miljoen euro.

De planten stonden in een voormalige bloemenkas in het dorp bij Emmeloord. Omdat de kas een speciale stroomvoorziening heeft, viel het hoge stroomverbruik in eerste instantie niet op.
100299.jpg

bron:http://nos.nl/artikel/170605-grote-hennepplantage-in-luttelgeest-opgerold.html (want geen bron is geen nieuws ;))

Balen voor die lui. Maar ik begin me toch echt af te vragen wat jou beweegt om zo ontiegelijk veel topics te openen.. Ga op 't strand chillen ofzo..

In Luttelgeest in Flevoland is een hennepplantage ter grootte van een voetbalveld opgerold. De 18.000 plantjes hebben een straatwaarde van zo'n 1,8 miljoen euro.

De planten stonden in een voormalige bloemenkas in het dorp bij Emmeloord. Omdat de kas een speciale stroomvoorziening heeft, viel het hoge stroomverbruik in eerste instantie niet op.
100299.jpg

bron:http://nos.nl/artikel/170605-grote-hennepplantage-in-luttelgeest-opgerold.html (want geen bron is geen nieuws ;))
ewa, was dat met jou en je topics jongeeuuh?

:roflol: en hij doet et gewoon weer

ban pls, nieuws wat niet over de sport gaat lezen we wel op nu.nl

Ergens in een donker hoekje, een hoekje waar je nog niet bent geweest, een hoekje waar je nietsvermoedend als een dartel meisje in een tutu doorheen zal huppelen, daar in dat ene hoekje, daar hangt die verschrikkelijke grote lamp, joranr. Die lamp, zal jij keihard tegenaan lopen, en het zal zo snel gaan, dat je je nooit zal beseffen wat er nou eigenlijk gebeurd was in dat ene donkere hoekje op die fatale dag.

Dit is mijn belofte aan jou, joranr.

• Topic Starter Topic Starter
Ergens in een donker hoekje, een hoekje waar je nog niet bent geweest, een hoekje waar je nietsvermoedend als een dartel meisje in een tutu doorheen zal huppelen, daar in dat ene hoekje, daar hangt die verschrikkelijke grote lamp, joranr. Die lamp, zal jij keihard tegenaan lopen, en het zal zo snel gaan, dat je je nooit zal beseffen wat er nou eigenlijk gebeurd was in dat ene donkere hoekje op die fatale dag.

Dit is mijn belofte aan jou, joranr.
ben jij die lamp??? ik snap m niet

ik denk dat het iets met een lamp te maken heeft waar je tegenaan kan lopen en ook iets met mijn vorige post

De t*ring, ik kan geen topic meer bekijken of ik wordt geconfronteerd met dit figuur...

Sinds je aan de drugs zit joran, is je gedrag (of is het nu gedrach?) echt totaal omgeslagen (en niet in positieve zin).

Laatst bewerkt:
JoranX vs SniperX zou pas nieuws zijn !

• Topic Starter Topic Starter
De t*ring, ik kan geen topic meer bekijken of ik wordt geconfronteerd met dit figuur...

Sinds je aan de drugs zit joran, is je gedrag (of is het nu gedrach?) echt totaal omgeslagen (en niet in positieve zin).

lol dat was ik x nu neem ik het 2 jaar niet meer

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

btw waarom staat mn post in je sig?

hahahahahah dit gaat echt te ver ..

*klopt op de grond*

Terug
Naar boven