MuscleMeat

beter dan gras op een voetbalveld.

Omdat wat je zegt op niet slaagt , omdat het grappig is en je jezelf gedraagd alsof je ronnie coleman bent !

Joran ff dimmen jonguh, gedraag je.

• Topic Starter Topic Starter
Omdat wat je zegt op niet slaagt , omdat het grappig is en je jezelf gedraagd alsof je ronnie coleman bent !

waarom slaat het nergens op? tis gwn antwoord op een vraag.
wat is er grappig aan?
en wat heeft mijn gedrag te maken met dat van ronnie coleman dan?

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Joran ff dimmen jonguh, gedraag je.

dimmen met wat en wat doe ik fout dan?

Ten eerste het heeft niets van nut als je voor even veel gaat eten en dan terug stopt .. het helpt mss een beetje maar so what ? Je reageert als een peuter op sommige dingen :)

aaaaaaaaaaaahahahahaaaaa hij traint toch weer niet he die kl***zak
wist wel dat het sniperx was :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Joran, je hoeft niet voor elke scheet een topic te openen. Dit is normaal nieuws, en niet bijzonder genoeg om een compleet topic over te openen. Daar komt bij dat je weet hoe iedereen over je denkt... maak het nou niet erger gast

Zoveel stompzinnigheid in zo´n korte tijd te verwerken te krijgen is zelfs voor een die-hard als ik een pittige klus.

Je kan zo een topic gaan aanmaken als je vis dood is " zwijg Feyoso of sniperX komt er nog mee af , breng hem niet op ideen"

Als jij per uur dat je hier zat of per topic dat je start, geld zou krijgen... Dan was je rijk ofzo :)

En lach die lui niet uit ;/

hahahahaha welke lui :D

t*ring hee is me nog nooit opgevallen maar bijna 2000 posts in minder dan een jaar?

t*ring je kan beter is naar de gym/school gaan ipv dbb.

joranr wil je nou echt net als sniperx zijn?

trouwens:
ke9a11.jpg

weet ook niet hoe dat witte vak komt

geef die kerel gewoon ff een weekban als waarschuwing ofzo...
misschien helpt dat hem van zijn computer/aandacht verslaving af

Terug
Naar boven