- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
Je hebt gedrag verkeerd geschreven. Gedrag schrijf je zonder ch op het eind, maar met een g. Joranr maakte een keer dezelfde domme fout.

gaat hij weer orVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt gedrag verkeerd geschreven. Gedrag schrijf je zonder ch op het eind, maar met een g. Joranr maakte een keer dezelfde domme fout.

gaat hij weer or
wat doe ik fout? ik houd mij netjes aan de regelsgeef die kerel gewoon ff een weekban als waarschuwing ofzo...
misschien helpt dat hem van zijn computer/aandacht verslaving af
egt niet het is gedrach!Je hebt gedrag verkeerd geschreven. Gedrag schrijf je zonder ch op het eind, maar met een g. Joranr maakte een keer dezelfde domme fout.

wat doe ik fout? ik houd mij netjes aan de regels
egt niet het is gedrach!
---------- Toegevoegd om 23:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------
je fuu klopt niet. want waarom zou ik een fuu krijgen als ik die hele vage post niet eens snap![]()

ik huil nietGast... Ga bij je moeder uithuilen! Je hoort allang in bed te liggen...
en ik hoor wel in bed te liggen maar zo doe jij ook dingen niet die 'horen'[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Da's oud nieuws, z'n adres etc. ook.
Praat je tegen jezelf ofzo?