AndroidHealthClinic

beter in de UK bestellen dan in de USA

Als je in grote hoeveelheden besteld is het toch nog altijd veel voordeliger bij BB.com
Die prijzen verslaan ze nergens. Je mag dan wel rond de 50$ verzendingskosten betalen maar dat haal je er zo weer uit. Heb de rekening gemaakt van mijn laatste bestelling. Die ging ik bij de Nederlandse - of Engelse sites +-190€ betalen en bij BB.com heeft het mij 141€ inc vervoerskosten gekost. Scheelt hem wel al direct 50€. Wanneer je geen pro-horm bestelt hoef je u ook direct geen zorgen te maken voor de douane.

Laatst bewerkt:
Dat bulkdpowder gedoe is echt cheap...en laat mijn whey net op zijn.
Ben alleen bang dat de smaak gaat zuigen? Iemand die zijn ervaring ermee wilt delen? :P

• Topic Starter Topic Starter
Dat bulkdpowder gedoe is echt cheap...en laat mijn whey net op zijn.
Ben alleen bang dat de smaak gaat zuigen? Iemand die zijn ervaring ermee wilt delen? :P

geen smaak je kan wel een potje met smaak kopen en dat er door heen gooien

check ook MyProtein.co.uk

Ik vind de eiwitten van bulkpowders echt top! Maar het is erg jammer dat de flavoring system out of stock zijn! Ze maakt de eiwitten heerlijk :D

Cheers,
FF

Bij bulkpowders..
Hoe kan je whey met een smaakje bestellen dan?

Lijkt me wel een ideale site om groot in te slaan, 1 x per jaar...:d

check op hun site "flavouring systems" ;)

out of stock?

komt wel weer binnen, staat er trouwens bijvermeld. je kan hen daar ook voor mailen zodat ze je op de hoogte houden indien je dit wenst.

Ik heb bij bulkpowders nooit besteld, wel eens bij het andere Engelse suppbedrijf Myprotein (hebben ook nette website trouwens).
Ik was erg te spreken over hun proteïne, met een schepje Nesquik erbij had ik net een choco whey.
Ik heb er toen niet veel voor betaald omdat we met meerdere waren die daar een grote bestelling geplaatst hadden.
Hieronder nog een oude foto van m'n pot whey uit Engeland die hier al lang spoorloos is ondertussen :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Word niet gecontroleerd;) Maar in amerika, als je bijvoorbeeld 1 pot no-explode van 1230 gram besteld, waar je trouwens op het moment korting op krijgt:
Subtotal:
$49.99
Promotional coupon Unset coupon :
$5.00
Discounted subtotal:
$44.99
Shipping:
$18.99
TOTAL:
$63.98
Euro - dollar: 1.4045

Dan zou het totaal dus komen op 45,55 euro, wat de verzendkosten zijn bij cheapuksupplements weet ik niet, mogen ze wel eens wat duidelijker zetten op hun site:o Uiteindelijk zal het net nog een paar euro goedkoper zijn uit amerika, maar je moet langer wachten.

Laatst bewerkt:
Word niet gecontroleerd;) Maar in amerika, als je bijvoorbeeld 1 pot no-explode van 1230 gram besteld, waar je trouwens op het moment korting op krijgt:

Euro - dollar: 1.4045

Dan zou het totaal dus komen op 45,55 euro, wat de verzendkosten zijn bij cheapuksupplements weet ik niet, mogen ze wel eens wat duidelijker zetten op hun site:o Uiteindelijk zal het net nog een paar euro goedkoper zijn uit amerika, maar je moet langer wachten.

ik heb 3,50 pond betaald omdat ik tracked airmail had, als ik untracked had gedaan was het zelfs gratis.

Had wel een bestelling van 120 pond, dus weet niet of het onder de 100 pond duurder is. En had er 1 kg whey gratis bij gekregen.

Terug
Naar boven