XXL Nutrition

beter in de UK bestellen dan in de USA

http://www.ufb.leidenuniv.nl/post_transport/externe-post-buitenland.jsp#N10134
Douane
De douane van ieder land zal binnenkomende post waarin mogelijk goederen zitten controleren op zaken waarvoor invoerrechten verschuldigd zijn, alswel op goederen die verboden zijn om in dat land in te voeren. Binnen landen van de Europese Unie is er geen douanecontrole meer, maar bij post daarbuiten zal er met name voor de zwaardere zendingen steeds controle plaatsvinden. Die controle zal in de regel steekproefsgewijs geschieden.

Voor een goede douaneafhandeling is het van belang dat u een douaneverklaring invult en op de zending aanbrengt. Voor zendingen tot 2 kg (boekenzendingen tot 5 kg) vult u het douaneformulier CN22 in. U kunt dit formulier tegenwoordig met de computer invullen, uitprinten op een stickervel en op de zending plakken. Dit electronische formulier is te vinden op de downloadpagina van TNT Post. Bij het postkantoor en bij P&T zijn ook nog voorgedrukte exemplaren beschikbaar, die u met de pen invult, en middels de gomlaag aan de achterkant op de zending kan aanbrengen. Op de douaneverklaring geeft u de inhoud van de zending aan, de waarde ervan onder vermelding van de muntsoort en het nettogewicht. Onderaan dient het formulier ondertekend te worden. Poststukken met goederen zonder douaneverklaring kunnen worden opengemaakt ter controle, met als risico beschadiging, vertraging of inbeslagname.

De verschilllende landen van de wereld kennen ieder hun eigen invoerbeperkingen. Informatie over wat er wel of niet is toegestaan om te zenden naar de verschillende landen, kunt u krijgen via een telefoonnummer van TNT Post: 058-2333333. Eventueel is informatie in te winnen bij de ambassade van het betreffende land (ook vaak via internet).

De douane van ieder land zal binnenkomende post waarin mogelijk goederen zitten controleren op zaken waarvoor invoerrechten verschuldigd zijn, alswel op goederen die verboden zijn om in dat land in te voeren. Binnen landen van de Europese Unie is er geen douanecontrole meer, maar bij post daarbuiten zal er met name voor de zwaardere zendingen steeds controle plaatsvinden. Die controle zal in de regel steekproefsgewijs geschieden.

Holy shit! Had ik dat maar eerder geweten! FF potje Epistane halen! Karma voor jou!

Sommige posts zijn echt om te lachen hier...

Voor een paar euro minder bestellen uit UK?
''omdat het zware tijden zijn'' ??

Hoeveel mensen zijn er al ontslagen?

Ik bestel al jaren alles bij XXL, wat vaak betekent dat ik een extra-tje erbij krijg.
Soms wat samples....
Ik mail met die gasten die erachter zitten als ik ergens vragen over heb en heb vaak binnen een paar uur al een antwoord.

Dat is me meer waard dan 4 euro op een bus proteine besparen.

sommige posts zijn echt om te lachen hier...

Voor een paar euro minder bestellen uit uk?

Ik bestel al jaren alles bij xxl, wat vaak betekent dat ik een extra-tje erbij krijg.
Soms wat samples....
Ik mail met die gasten die erachter zitten als ik ergens vragen over heb en heb vaak binnen een paar uur al een antwoord.

+1

Ik bestel al jaren alles bij XXL, wat vaak betekent dat ik een extra-tje erbij krijg.
Soms wat samples....

XXL heeft geen havoc of epistane he ;) Als je daarvoor wilt kiezen is de UK dus ideaal.

XXL heeft geen havoc of epistane he ;) Als je daarvoor wilt kiezen is de UK dus ideaal.

Dat snap ik kerel, hoewel ik niet weet wat die zooi is.

Gaat mij nu ff over het gangbare, maar goed....als je zo 4 a 5 euro kan besparen moet je dat doen.

Bij mij steekt het niet op een 5 euro, maar als het meer als 15 euro scheelt soms ben ik toch geneigd om in het buitenland te bestellen:o

Soms wat samples....

Je moest eens weten hoeveel mensen hun baan al zijn kwijtgeraakt, hoewel je als individuele consument er nog weinig van merkt van de economische crisis is dit op beurs/bedrijfsniveau zeker merkbaar ;) het zal dus niet lang duren voordat dit naar individu verschuift..

ot; jij vindt het blijkbaar belangrijk dat je een goede service krijgt, waar anderen weer erg prijsgericht zijn. Ieder z'n ding toch?

Heb even vlug gekeken en zie dat ON whey al bijna 15 euro goedkoper is in GB (cheapuksups). Toch een flink bedrag, verzendkosten zijn 4 a 5 euro, toch makkelijk een tientje verdienen op 1 bus whey.

Laatst bewerkt:
Had laatst iets ergens besteld uit de uk... scheelde me 57 euro incl verzendkosten op 2 producten als ik het in NL online kocht . Vind ik best de moeite.

Had laatst iets ergens besteld uit de uk... scheelde me 57 euro incl verzendkosten op 2 producten als ik het in NL online kocht . Vind ik best de moeite.

Beetje jammer dat ik dit nu pas weet hehe :P nooit gedacht dat het zoveel zou schelen

Ik zou gewoon wat bulk bestellingen willen doen bij bulkpowders, de rest interesseerd me geen moer!

Hou rekening met de smaak bro, als die tegenvalt dan hou je het niet lang vom telkens zo'n shake te zuipen
Kogel is door de kerk..
Heb een bestelling geplaatst..
*10kg van hun fine scottish oats..
*5kg maltodextrine..
*100gr groene thee extract
*100gr caffeine poeder
*100gr carnitine poeder
*2kg BCAA's

Ben eens benieuwd wnr ik dit geheel binnen heb!
Wat wel handig is, je order kun je op de voet volgen...;)
Zoals jullie zien was het me niet te doen om hun whey/eiwitten.. Aangezien hun flavouring system OUT OF STOCK is, en ik 2 weken geleden 20kg whey heb toegekregen van m'n trouwe supplier XXL:)

• Topic Starter Topic Starter
Kogel is door de kerk..
Heb een bestelling geplaatst..
*10kg van hun fine scottish oats..
*5kg maltodextrine..
*100gr groene thee extract
*100gr caffeine poeder
*100gr carnitine poeder
*2kg BCAA's

Ben eens benieuwd wnr ik dit geheel binnen heb!
Wat wel handig is, je order kun je op de voet volgen...;)
Zoals jullie zien was het me niet te doen om hun whey/eiwitten.. Aangezien hun flavouring system OUT OF STOCK is, en ik 2 weken geleden 20kg whey heb toegekregen van m'n trouwe supplier XXL:)

bijna het zelfde dat ik had besteld maar die scottish oats is helemaal fijn gemalen he ik krijg die troep niet weg net zand maarja

Veel voordelen en veel nadelen van dat bestellen uit het buitenland.

Ik gun het idd een board-sponsor meer dan een buitenlands bedrijf, zo simpel is het.

Verder mag iederen zo zuinig zijn als ie zelf wil hoor, ik vind t best.

Veel voordelen en veel nadelen van dat bestellen uit het buitenland.

Ik gun het idd een board-sponsor meer dan een buitenlands bedrijf, zo simpel is het.

Verder mag iederen zo zuinig zijn als ie zelf wil hoor, ik vind t best.

Ik gun het Rene meer dan die britse gasten, maar helaas mag Rene geen PH's verkopen, en de britten wel. En ja, dan bestel ik toch maar gelijk mijn andere dingetjes mee, ivm verzendkosten.

bijna het zelfde dat ik had besteld maar die scottish oats is helemaal fijn gemalen he ik krijg die troep niet weg net zand maarja
Wat had je besteld kerel?
Ja ik weet het, is toch handig om ff in een shake ofzo te pleuren?;)
Daarvoor heb ik het althans gekocht..:)
Trouwens, is een bestelling van bijna 18kg, dus voor 9,85 pond verzendkosten is dit toch mooi?

Terug
Naar boven