- Waardering
- 307
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat had je besteld kerel?
Ja ik weet het, is toch handig om ff in een shake ofzo te pleuren?
Daarvoor heb ik het althans gekocht..
Trouwens, is een bestelling van bijna 18kg, dus voor 9,85 pond verzendkosten is dit toch mooi?

Wat had je nog besteld kerel?ik heb het ook geprobeerd in een shake maar ik vind het niet weg te krijgen
..Bwah, mss 1-1, laat ons hopen!

Bwah, mss 1-1, laat ons hopen!
Die Engelsen zullen het hun nog beklagen dat ze niet hebben geparticipeerd in de Euro...![]()

Wat had je nog besteld kerel?
Haha, zie net dat mijn post met die nolva weg is! Schitterend toch die mods..

Vandaag net binnen gekregen van bb.com, het duurde 7 dagen maar, dat komt door de feestedagen natuurlijk. En er zat nog een gratis beker bij ook
(1) BSN NO-Xplode, 1.81 Lbs., Lemon Lime
(1) Applied Nutriceuticals RPM, 110 Capsules
(1) BSN NO-Xplode, 2.71 Lbs., Blue Raspberry
(3) Optimum BCAA 1000 Caps, 400 Capsules
(1) Bodybuilding.com Shaker Bottle, 25 Oz.
(1) FREE GIFT: Bodybuilding.com Gym Bag

eh
10kg whey.
100gr groene thee extract
100gr caffeine poeder
100gr taurine
5kg scottish oats
Mooie bestelling!
Whey concentraat besteld? Mét de flavouring systems?
Hoe bevalt die jou?
http://www.cheapuksupplements.com/shop/section.php/116/1/amino_acids
Ervaring met bestellingen van deze site?
dan nog staat hij heel gunstig nu, denk dat ik ook weer nieuwe bestelling ga plaatsen.
en die cheapuksups is een goede site hoor, had binnen 4 of 5 werkdagen me pakketje binnen, is wel nog het weekend overheen gegaan, maar had het dus in totaal in minder dan een week binnen en de verzondkosten zijn ook niet hoog!
untracked gratis en tracked 3.50, was wel boven de 100 pond bestelling toen, dus geen idee of het anders hoger is..
)Maar ja, als de site betrouwbaar is, ga ik vandaag maar de overschrijving doen... (bij de bank weten ze wel hoeveel euro ze moeten overschrijven?)
Beter gebruik je PayPal, de bank rekent extra kosten, PayPal niet, die rekenen alleen de wisselkoers, geen extra premie.