MuscleMeat

beter in de UK bestellen dan in de USA

Hoe staat het met de wisselkoers?

• Topic Starter Topic Starter
1,041807094336416 euro = 1 pond

Laatst bewerkt:
Wat had je besteld kerel?
Ja ik weet het, is toch handig om ff in een shake ofzo te pleuren?;)
Daarvoor heb ik het althans gekocht..:)
Trouwens, is een bestelling van bijna 18kg, dus voor 9,85 pond verzendkosten is dit toch mooi?

ik heb het ook geprobeerd in een shake maar ik vind het niet weg te krijgen

Vandaag net binnen gekregen van bb.com, het duurde 7 dagen maar, dat komt door de feestedagen natuurlijk. En er zat nog een gratis beker bij ook:)

(1) BSN NO-Xplode, 1.81 Lbs., Lemon Lime
(1) Applied Nutriceuticals RPM, 110 Capsules
(1) BSN NO-Xplode, 2.71 Lbs., Blue Raspberry
(3) Optimum BCAA 1000 Caps, 400 Capsules
(1) Bodybuilding.com Shaker Bottle, 25 Oz.
(1) FREE GIFT: Bodybuilding.com Gym Bag

Vandaag net binnen gekregen van bb.com, het duurde 7 dagen maar, dat komt door de feestedagen natuurlijk. En er zat nog een gratis beker bij ook:)

(1) BSN NO-Xplode, 1.81 Lbs., Lemon Lime
(1) Applied Nutriceuticals RPM, 110 Capsules
(1) BSN NO-Xplode, 2.71 Lbs., Blue Raspberry
(3) Optimum BCAA 1000 Caps, 400 Capsules
(1) Bodybuilding.com Shaker Bottle, 25 Oz.
(1) FREE GIFT: Bodybuilding.com Gym Bag

Dan heb je voor fedex gekozen, en mag je nog een dikke naheffing verwachten!
In het USA topic wordt wel 1000 keer gezegd dat je voor IPS moet gaan...:rolleyes:

@Winner, wanneer hoor ik dan iets van die naheffing?

update :

nog maar 1,02 pond is 1 euro

dan nog staat hij heel gunstig nu, denk dat ik ook weer nieuwe bestelling ga plaatsen.

en die cheapuksups is een goede site hoor, had binnen 4 of 5 werkdagen me pakketje binnen, is wel nog het weekend overheen gegaan, maar had het dus in totaal in minder dan een week binnen en de verzondkosten zijn ook niet hoog!

untracked gratis en tracked 3.50, was wel boven de 100 pond bestelling toen, dus geen idee of het anders hoger is..

dan nog staat hij heel gunstig nu, denk dat ik ook weer nieuwe bestelling ga plaatsen.

en die cheapuksups is een goede site hoor, had binnen 4 of 5 werkdagen me pakketje binnen, is wel nog het weekend overheen gegaan, maar had het dus in totaal in minder dan een week binnen en de verzondkosten zijn ook niet hoog!

untracked gratis en tracked 3.50, was wel boven de 100 pond bestelling toen, dus geen idee of het anders hoger is..

Wel ja ik heb een bestelling geplaatst (73 GBP) maar kreeg geen bevestiging via email ofzo... Wat ik al raar vond.
De totaalsom van mijn bestelde producten is 73 pond, en ik moet zoveel betalen in totaal ook (dus geen verzendingskosten, niets ???)

Maar ja, als de site betrouwbaar is, ga ik vandaag maar de overschrijving doen... (bij de bank weten ze wel hoeveel euro ze moeten overschrijven?)

Maar ja, als de site betrouwbaar is, ga ik vandaag maar de overschrijving doen... (bij de bank weten ze wel hoeveel euro ze moeten overschrijven?)

Beter gebruik je PayPal, de bank rekent extra kosten, PayPal niet, die rekenen alleen de wisselkoers, geen extra premie.

Beter gebruik je PayPal, de bank rekent extra kosten, PayPal niet, die rekenen alleen de wisselkoers, geen extra premie.

Geen idee hoe dat werkt... Ik heb de optie 'overschrijving' gekozen.
Hoezo extra kosten???
Als ik bij xxl beste heb ik ook niets extra moeten betalen (dacht ik)

Terug
Naar boven