AndroidHealthClinic

Beter lichaam = meer succes met liefde?

Idd, ik wou net zeggen :roflol:

Zie je Jay al met zo'n meid en visa versa?

ik ben 1.91 en 109kg maar dames kunnne mij ook vrij makkelijk onder de duim houden hoor:p,ben zon sucker als ze egt lief zijn:p

Aghja, insanity heeft wel gelijk, die post van je komt een beetje arrogant over, omdat jij jezelf als model voor iedere man opstelt, terwijl het juist de vraag is of iedere man wel zoals jou wil zijn.

uitstraling en presence is voor een man belangrijker dan uiterlijk, maar zoals pukkelpopfan zegt: all things equal zal een goeie fysiek sowieso meer wijven opleveren dan een ecto of vetz*k.

Meeste vrouwen houden niet zo van spierbundels, het zijn vooral de simpele zielen die je meer aantrekt.

Meeste vrouwen houden niet zo van spierbundels, het zijn vooral de simpele zielen die je meer aantrekt.

Als je zelf simpel en gespierd bent zul je zomaar geen lekkere universitaire chicks krijgen. Beschik je zelf wél over een goed stel hersenen en ben je gespierd dan is dat een killer combo:D

(een goeie kop is natuurlijk ook wel handig)

Hahaha dat je even je stats post en dat dan ook vermeld. Het heeft niets te maken met je fysiek maar met je karakter.

lieve schat, het ging erom dat meiden dat dachten van jongetjes/mannen van 70kg, heb nog steeds geen vrouw gezien die een karakter kan bepalen vanaf 20meter..

• Topic Starter Topic Starter
Jay is niet de enige beroemdheid hier. Dat meisje is ook heel bekend (met een van die series van 'the hills' of the city).
En wat we weten is dat beroemdheden altijd met elkaar gaan, dus het kan best in deze situatie.

lieve schat, het ging erom dat meiden dat dachten van jongetjes/mannen van 70kg, heb nog steeds geen vrouw gezien die een karakter kan bepalen vanaf 20meter..

Het kwam over alsof je dacht dat iemand met jouw stats voor één of andere reden niet zo gemakkelijk onder de duim te houden is.

Ja of als je niet tevreden bent kan je altijd nog photoshoppen!

madruffian3.jpg

madruffian2.jpg

BUSTED BIG TIME YEAAH!

Credits to rotjoch

Laatst bewerkt:
Wie is dat?

Ooooh ahaha

tumblr_lgs2fxX3zc1qclegg.gif

Haha goed gevonden, karma voor jou.

Ik hoop alleen dat dit de pic is die nog geshopt moet worden :D

pwnd!

Nee, natuurlijk niet.