MuscleMeat

Beter lichaam = meer succes met liefde?

kvind et eigelijk zwaar irritant dat ze zelf zei dat ze al ervaring had, hoef ik van een chick niet te weten, ook al is ze 25 ik ben de eerste die der doet , hahah;p

best zielig dat je je helemaal moet verantwoorden voor iedereen.
i ****ed a b*ch when i was 18 and she was 15.
who cares?

jup, want als je 16 bent en zij 15, ben je een keiharde pedofiel.

trololo

34965.jpg

Laatst bewerkt:
ahahaha

• Topic Starter Topic Starter
:)

ja help wel veel mee. Je trekt sneller aandacht en je bent ook antrekkelijker. Al betekent dat niet dat de vrouwen uit de lucht komen waaien. Je hebt meer aan een goed praatje en uitstraling dan een goed lichaam.

ja help wel veel mee. Je trekt sneller aandacht en je bent ook antrekkelijker. Al betekent dat niet dat de vrouwen uit de lucht komen waaien. Je hebt meer aan een goed praatje en uitstraling dan een goed lichaam.
Hier lijkt me alles wel mee gezegd.
(tenzij je als een Zyzz-dwaas met een killer fysiek op een feest in je onderbroek gaat rond lopen, dan heb je altijd wel een paar simpele wijven die instant verliefd op je worden)

Na jay cutler heeft anders wel een lekkere chick waarmee die aan het daten is

Ik denk dat die spieren eerder gewaardeerd worden als je 18+ bent. vooral milfs diggen het wel.
Meisjes van 16 willen liever een 6pack bieber jongetje die veel grapjes maakt en wat alpha uitstraalt.

Meeste vrouwen zijn op zoek naar mannetjes die ze onder het duimpje kunnen houden. En inderdaad op jonge leeftijd zijn ze nog op zoek naar jongetjes.

zo had ik het nog nooit gekeken, maar nu je het zegt. De grootste regelaars bij mij zijn kleine dunne mannetjes met mooiboy look. Zelfvertrouwen hebben ze wel maar ik denk idd dat ze makkelijk onderde duim te houden zijn.

Door cutler? :D

Te dun voor mij.

Terug
Naar boven