- Waardering
- 77
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
op 17 jaar zijn ze echt nog op zoek naar een jongetje, een paar jaar ouder en het wordt wel gewaardeerd, kijk naar zyzz,
true, maar toch sjaak je hebt ook zat chicks die op oudere boys vallen en dat is gewoon een feit.
ik ken zat meisjes van 16 die relatie hebben met iemand van 18 of 19 ofzo, vraag me niet waarom maar het gebeurt wel

Ik vind die gasten van 18,19,20 maar zielig met hun 15-16 jarige vriendinnetjes![]()
Ja vind ik ook niet normaal, Moet je voorstellen als je vader bent van dat 15 jarige meisje die met een 20 jarige heeft, als ik die vader was had ik die gozer ff een paar flinke tikken op zijn bek gegeven.Ik vind die gasten van 18,19,20 maar zielig met hun 15-16 jarige vriendinnetjes![]()

Ja vind ik ook niet normaal, Moet je voorstellen als je vader bent van dat 15 jarige meisje die met een 20 jarige heeft, als ik die vader was had ik die gozer ff een paar flinke tikken op zijn bek gegeven.

Ik ookIk vind die gasten van 18,19,20 maar zielig met hun 15-16 jarige vriendinnetjes![]()

hahah moet je hem horen, wil jouw wel is zien als er een meisje van 14/15 komt waarvan je denkt dat mooi meisje is. ( tommy)
zelf zit ik nou ook weer aan de 15jarigen, moet ik er wel bij zeggen dat ze eerst zei dat ze 18 was;p
en eigelijk ben ik dan ook schijnheilig bezig want als er een jongen van 16/17 achter me 13 jarige zusje aangaat maak ik die af haha;p
Precies!Laat die gewoon lekker aan haar leeftijdsgenootjes inderdaad!

Als ik als 20 jarige aandacht krijg van een bloedmooie meid van 14/15 negeer ik dat gewoon, Vind jou als 19 jarige zielig dat je achter de 15 jarige aan zit dat kan toch gewoon niet.
in april word ze 16 btw.
bij jouwis het dan 16, bijna 17 hea, als die echt bloedmooi zijn dan doe je dat ook, schijnheilig doen kan iedereen..
das hele voordeel aan die jongere chicks, daar hoef je niet andersom maar gaat het precies andersom.
deze kan zowiezo wel want ze vroeg meteen hoever ik al was gegaan met meisjes want ze vond belangrijk dat ik wel ervaring had hah, verschild ook per chick want ken bishes van 17/18 die meer kind zijn.