- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is idd wat ik nog mis, die stretch onderin.Verhoging is wel lekker man, kun je hem goed diep stretchen in de excentrische fase van de beweging.
Kunt ze ook prima op een leg press of op een step box + smith machine doen![]()
Dus 125 in totaal, waarom zo weinig? Doet dat nog wel wat uberhaupt. 250 is al erg weinig toch?Vanaf Maandag weer prikken 125mg per week, 2x per week prikken
Trt/cruise om bloedwaardes de tijd te geven om te herstellen vd blast. Indien je geen cruise/trt doet is de kans dat je massa verliest erg groot aangezien het lichaam niet in staat is om je eigen testosteron aanmaak per direct te activeren na je blast en je in die periode dus bar weinig testosteron hebt en je eigen gains ziet verdampen. 125mg testosteron pw is net wat meer dan je eigen lichaam zelf kan produceren vandaar. Indien je erg veel massa hebt kan je cruise/trt wel verhogen naar 200mg pw wat je sommige ziet doen.Dus 125 in totaal, waarom zo weinig? Doet dat nog wel wat uberhaupt. 250 is al erg weinig toch?
Eerst 375 per week verdeeld over 3x per week prikken.@TheBlock jij deed 250 per week of niet?
Jij hebt verschillen in je stemming ervaren, je was kalmer geloof ik.
En het liften zelf, + gains?
Misschien heb je nu gestrucuteerder gegeten + getraint. Maar hoe was deze eerste x on gaan op 250 qua trainen en gains maken betreft? Heb je een flink verschil gemerkt?
Groente laaieeeenn.Overigens heb ik nu wel een groot hongergevoel laatste dagen. Ik mis 200kcals en rond de 500kcals aan post workout meal= 700kcals en dat merk ik aan mn hongergevoel
Is niet mijn wagen. Is de h**r van het bedrijf, mijne is voor onderhoud weg en is altijd spik en span en rij dan op sokken.
Wel handig voor deze week.Groente laaieeeenn.
Pro tip: broccoli / bloemkool rijst (30kcal/100gr) icm xxl sausje voor de smaak, voeg wat groente toe / kip en je hebt veel eten/ weinig kcal.
Vooral groente kan je echt volume laaien als een malle, dat is het enige waardoor ik het “nog” volhoud. Je moet echt verzadigd raken, lukt dit niet dan is het echt een strijd.Wel handig voor deze week.
Vanaf maandag weer beuken en dan heb ik die extra meal ook weer.