AndroidHealthClinic

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Verhoging is wel lekker man, kun je hem goed diep stretchen in de excentrische fase van de beweging.
Kunt ze ook prima op een leg press of op een step box + smith machine doen :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.362
Verhoging is wel lekker man, kun je hem goed diep stretchen in de excentrische fase van de beweging.
Kunt ze ook prima op een leg press of op een step box + smith machine doen :)
Dat is idd wat ik nog mis, die stretch onderin.
Maar heb nog niks te klagen kwa kuiten dus ben er niet echt diepgaand mee bezig, maar het kriebelt om te kijken hoe groot ze kunnen worden dus wil wel optimaliseren.

Eerst die kippenborst maar eens aanpakken, en triceps, al heb ik daar ook lekker gegained, minder als rug en benen etc dus word wat meer op gefocussed

• #1.364
.

Laatst bewerkt:
  • #1.365
Vanaf Maandag weer prikken 125mg per week, 2x per week prikken

Dus 125 in totaal, waarom zo weinig? Doet dat nog wel wat uberhaupt. 250 is al erg weinig toch?
Trt/cruise om bloedwaardes de tijd te geven om te herstellen vd blast. Indien je geen cruise/trt doet is de kans dat je massa verliest erg groot aangezien het lichaam niet in staat is om je eigen testosteron aanmaak per direct te activeren na je blast en je in die periode dus bar weinig testosteron hebt en je eigen gains ziet verdampen. 125mg testosteron pw is net wat meer dan je eigen lichaam zelf kan produceren vandaar. Indien je erg veel massa hebt kan je cruise/trt wel verhogen naar 200mg pw wat je sommige ziet doen.

• #1.368
Idd 125mg per week is prima op mijn bodyweight en hoe meer massa, hoe hoger je cruisewaarde word.

Je wilt zoals @ak wel genoeg om je massa te behouden maar niet teveel zodat je bloedwaardes weer gaan landen tot gezond niveau, waar ik trouwens wel benieuwd naar ben nu.

125/150mg EW is normaal Cruise dosis @ryan r pas als je echt meer massa draagt zit je op 175/200mg EW. uit 125mg Test E zit ~88mg Testosteron, de rest is estergewicht.

@TheBlock jij deed 250 per week of niet?

Jij hebt verschillen in je stemming ervaren, je was kalmer geloof ik.

En het liften zelf, + gains?

Misschien heb je nu gestrucuteerder gegeten + getraint. Maar hoe was deze eerste x on gaan op 250 qua trainen en gains maken betreft? Heb je een flink verschil gemerkt?

• #1.371
@TheBlock jij deed 250 per week of niet?

Jij hebt verschillen in je stemming ervaren, je was kalmer geloof ik.

En het liften zelf, + gains?

Misschien heb je nu gestrucuteerder gegeten + getraint. Maar hoe was deze eerste x on gaan op 250 qua trainen en gains maken betreft? Heb je een flink verschil gemerkt?
Eerst 375 per week verdeeld over 3x per week prikken.
Daarna laatste weken iets verhoogd.

Ja ik werd geduldiger, minder prikkelbaar , gewoon een stuk gemoedelijker .
Ik merkte wel een soort van : wat nou?! Mentaliteit maar al met al heb ik niks geks ervaren. Roid rage al helemaal niet.
Al is mijn mentale gesteldheid niet echt representatief voor een normaal persoon😅😃

Tis niet dat je kwa gains zonder iets te doen elke week plates erbij gooit, maar het gaat erg gestaag vanaf week 7/8 en je herstelt merkbaar sneller. Mooiste is als je op een laag vet% zit, dan zie je elk verschil meteen goed zichbtbaar.

Ik heb het als erg positief ervaren, ik ga erg goed op deze complete structuur en gezien mijn mentale verleden was ik een beetje voorzichtig maar het is mij echt alleen maar meegevallen.
En dat ik ook lichamelijk nagenoeg geen sides heb ervaren maakt de rit alleen maar mooier.

Ik heb er heel veel van geleerd en ben benieuwd wat de volgende blast mij gaat geven.
Uiteraard nog onder begeleiding van de coach. Die me goed heeft bijgestaan👌

Lekker rustig aandoen daar is een rustweek voor.

Hoe zit het met het eten ? zijn de uitnodigingen al verstuurt?
Is het bad al klaargezet?

• #1.374
Overigens heb ik nu wel een groot hongergevoel laatste dagen. Ik mis 200kcals en rond de 500kcals aan post workout meal= 700kcals en dat merk ik aan mn hongergevoel

Nog lang niet waar @ak is, maar begint ergens op te lijken. Begint het wel mooi te ogen.

Laatst bewerkt:
Overigens heb ik nu wel een groot hongergevoel laatste dagen. Ik mis 200kcals en rond de 500kcals aan post workout meal= 700kcals en dat merk ik aan mn hongergevoel
Groente laaieeeenn.

Pro tip: broccoli / bloemkool rijst (30kcal/100gr) icm xxl sausje voor de smaak, voeg wat groente toe / kip en je hebt veel eten/ weinig kcal.

ga die bus eens stofzuigen :laugh:

• #1.378
Groente laaieeeenn.

Pro tip: broccoli / bloemkool rijst (30kcal/100gr) icm xxl sausje voor de smaak, voeg wat groente toe / kip en je hebt veel eten/ weinig kcal.
Wel handig voor deze week.
Vanaf maandag weer beuken en dan heb ik die extra meal ook weer.

• #1.379
20200821_163822.jpg

Zo schoon is de mijne @Bullshark

Bijlagen

• 20200821_163824.jpg
    20200821_163824.jpg
    198,5 KB · Weergaven: 63
Wel handig voor deze week.
Vanaf maandag weer beuken en dan heb ik die extra meal ook weer.
Vooral groente kan je echt volume laaien als een malle, dat is het enige waardoor ik het “nog” volhoud. Je moet echt verzadigd raken, lukt dit niet dan is het echt een strijd.

Paar blikjes koolzuur zero pd kan ook 0 kwaad en vooral met deze africa temp erg lekker.

Ps: nettorama 12 blikjes sisi zero 3€ 🚀

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven