Fitness Seller

Gesloten between a rock and a hard place.

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Doe wel naald wisselen als ik van de ene vial naar de andere vial, better safe than sorry.
Of is dit ook overbodig?
Nee dat doe ik niet, optrek naald doe ik gewoon voor beide vials dezelfde
Injectienaald (natuurlijk) wel anders
Vooral als je gewoon alcohol doekjes gebruikt voor je vials lijkt het me overkill om je naald te wisselen
 
Laatste kuur gooide ik gewoon m'n mast, test en npp in 1 vial
Beetje schudden en trok ik vanuit daar op en ging ik m'n slin pins backloaden
Maak het niet zo moeilijk en vul je slin uit 1 spuit !
1 spuit met Test
1 spuit met npp
1 spuit met mast
Zo kun je de juiste ml afvullen, en heb je elke pin een goede zelfde hoeveelheid zonder bubbels van het schudden
 
Nee dat doe ik niet, optrek naald doe ik gewoon voor beide vials dezelfde
Injectienaald (natuurlijk) wel anders
Vooral als je gewoon alcohol doekjes gebruikt voor je vials lijkt het me overkill om je naald te wisselen
Ja gebruik 0,9 voor optrekken en 0.6 om te zetten. Uiteraard schoonmaken mel alcoholdoekjes.
 
Maak het niet zo moeilijk en vul je slin uit 1 spuit !
1 spuit met Test
1 spuit met npp
1 spuit met mast
Zo kun je de juiste ml afvullen, en heb je elke pin een goede zelfde hoeveelheid zonder bubbels van het schudden
Ik doe gewoon 1 spuit, ik trek op uit de 3 vials en spuit dat in 1 vial in de juiste verhoudingen
En dan trek ik op
Dat is toch veel makkelijker?
 
Cut gestart op 150 test en 100 primo, doel is om begin/half juni weer knetterdroog te zijn en daarvoor zal ik diep moeten gaan. Deze week begin ik op 4000kcals en vanaf komende week gaan we echt hard. Het is allemaal kort dag en volgende keer plan ik wat meer speling in maar voor nu doen we het zo.

Trainingen gaan na een rustweek top. Geen kracht en geen reps ingeleverd op geen enkele oefening ook al ben ik -2kg tov laatste week bulk( vocht , maar massa verplaatst toch massa)

103.0 vanmorgen.

Bloedtest was midblast echt heel fraai dus we gaan door met de Volgende cycle en dan gaat de test naar beneden en voeg ik primo toe. Ik heb besloten om voor 400test en 400 primo te gaan, en uiteraard YOLO dus we gaan een keer Dbol toevoegen als kickstart voor 4 weekjes.
Dit alles voor 12/14 weken . Daarna ga ik mn lijf langere tijd de rust geven door het hele najaar en winter te cruisen en daarna cutten en dan pas het volgende voorjaar weer een blast. Dit is voor nu het jaarplan.

1 year ago, natty en uiteraard te vroeg begonnen met gear

Jaartje en maand or so later +-20kg( uiteraard stukje vetter)
 
Laatst bewerkt:
Maak ff foto'tje in dezelfde pose als je eerste, veel beter te vergelijken voor jezelf ook
 
Maak ff foto'tje in dezelfde pose als je eerste, veel beter te vergelijken voor jezelf ook
Ja ga dat wel doen komende tijd, ak zei het ook al.
 
102.kg vanmorgen (maandag 103.0/ dinsdag 101,9)

Gewicht dropt heerlijk terwijl de energie top top top is. Gisteren PR op de Deadlift : 2x 220kg , had een 3e ingezeten
 
Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven