XXL Nutrition

Bewaker schiet jood dood aan Klaagmuur

Anders

Cool Novice
Waardering
2
3aaa001e-da3e-11e2-9db9-4d8877cf1276_web_scale_0.0978474_0.0978474__.jpg

Een Israëlische bewaker heeft vrijdag een bezoeker doodgeschoten aan de Klaagmuur in Jeruzalem. Dat heeft de politie bevestigd. De man werd door de bewaker als een Palestijnse terrorist aanzien.

Volgens politiewoordvoerder Micky Rosenfeld riep het slachtoffer om een nog onbekende reden ‘Allah Akbar’, of ‘God is groot’ in het Arabisch. ‘Een bewaker trok zijn wapen en schoot meermaals op de verdachte, die aan zijn verwondingen bezweek.’

http://www.standaard.be/cnt/DMF20130621_00631106

Jammer... maarja

De bewaker hoorde wellicht iemand "Allahu akbar" roepen en dacht dat hij zichzelf ging opblazen zoals in het verleden wel vaker is gebeurd aan de klaagmuur. Dus ik denk dat hij in eer en geweten handelde (maar dit zal het onderzoek moeten uitwijzen)

maar sowieso gaat de Darwin Award naar deze jood

Voorwaarden

Er zijn in principe vijf voorwaarden waaraan voldaan moet worden om in aanmerking te komen voor een Darwin Award:

De genomineerde moet gedood of onvruchtbaar geraakt zijn.
De genomineerde daad moet een geval van een verschrikkelijk slecht inschattingsvermogen zijn.
De dood of verminking moet zelf toegebracht zijn. Iemand anders doden of verwonden is niet geldig.
De genomineerde moet een volwassene zijn zonder psychische handicap of achterstand.
De gebeurtenis moet te verifiëren zijn.

Krijgen we nu elke dag weer een jew-thread, tbeest?

Nou zijn gebeden zijn verhoord het klagen is over praise the lord and his mirracles

anders=tbeest?

"Israëlische bewaker schiet jood dood aan Klaagmuur."

Knap staaltje journalistiek.

Rabin is ooit ook eens doodgeschoten door een jew. Het zijn niet altijd de Palestijnen die de evildoers zijn.

not_this_shit_again.jpg

Duidelijk kloontje van tbeest.

• Topic Starter Topic Starter
Het komt erop neer dat Hitler een prima kerel was.

Waarom dan? Wat heeft Hitler te maken met het artikel van vandaag? Ik begrijp de link niet

Verder hoop ik dat je weet dat je nu strafbaar bent. Je spreekt over iemand die 6 miljoen onschuldige joden heeft vermoord

Laatst bewerkt:
Ik heb zo het idee dat het ''Allahu akbar'' van de andere kant van de muur kwam..

zo zie je maar weer dat trollen ook slecht kan aflopen, spijtige zaak:(

Waarschijnlijk was die bewaker ook een jood dus jood schiet jood dood. Waarschijnlijk is die bewaker dus een nazi, dus even wachten tot hij 90 is en dan gaan berechten.

En de kinderen van de kinderen van de kinderen van die bewaker moeten blijven betalen aan de nabestaanden.

Waarschijnlijk was die bewaker ook een jood dus jood schiet jood dood. Waarschijnlijk is die bewaker dus een nazi, dus even wachten tot hij 90 is en dan gaan berechten.

En de kinderen van de kinderen van de kinderen van die bewaker moeten blijven betalen aan de nabestaanden.

waar heb jij het ineens over?:roflol:

• Topic Starter Topic Starter

Je begrijpt het niet

De bewaker dacht dat het een Palestijnse terrorist was. In het verleden zijn al veel aanslagen geweest van arabieren aan de klaagmuur. Voor hetzelfde had de persoon in kwestie een bomgordel om en was de bewaker nu een held omdat hij een aanslag hielp voorkomen

Verder vind ik je 2de alinea echt smakeloos en van weinig empathie getuigen

waar heb jij het ineens over?:roflol:

De immer in stand blijven schade betalingen aan 'holocaust' slachtoffers en dat men 90+ jarige 'kampbeulen' nog voor het gerecht slepen.

---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 14:09 ----------

Je begrijpt het niet

De bewaker dacht dat het een Palestijnse terrorist was. In het verleden zijn al veel aanslagen geweest van arabieren aan de klaagmuur. Voor hetzelfde had de persoon in kwestie een bomgordel om en was de bewaker nu een held omdat hij een aanslag hielp voorkomen

Verder vind ik je 2de alinea echt smakeloos en van weinig empathie getuigen

Nee jij begrijpt niet dat ik het wel begrijp maar gewoonweg niet serieus reageer.

Terug
Naar boven