Fitness Seller

Bewaker schiet jood dood aan Klaagmuur

• Topic Starter Topic Starter

Is geen onzin. Israël kan anders niet overleven. Israël is omringd door een waanzinnige massa

Israël is een compensatie die wij joden gekregen hebben van de westerlingen omdat niemand ons wou opvangen tijdens de holocaust

tbeest pls go

Mogen Joden ook klagen dan ?!
Maar is "Anders" echt "tbeest" ? ik moet allen klonen reporten, dus zal ik dat ff doen.............

Laatst bewerkt:
snap het probleem niet zo, heb je soms een zwak voor het feit dat ze oude mannen zijn? Of vind je niet dat kampbeulen uberhaubt moeten vervolgd worden?

Gaat om de leeftijd.

Zie gewoon weinig praktisch nut om de hoogbejaarden 70 jaar na dato een symbolische straf te geven als ze die al krijgen doordat ze doodgaan voor de uiterlijke uitspraak.

Veertig jaar eerder hadden ze wel Oeganda aangeboden gekregen. :rolleyes:

Wat hebben Joden nu te zoeken in Oeganda?

Mozes heeft ons door de woestijn geleid naar het Beloofde Land, maar we werden gestraft door G-d omdat we hem niet gehoorzaamden. Maar we wisten dat we op een dag ooit allemaal gingen terugkeren want G-d had dit ons beloofd. En zo geschiedde... G-d blijft zijn volk trouw

ps als je je afvraagt wat ik hier doe: ik studeer momenteel in België maar als ik klaar ben met mijn studies gaan mijn vriendin en ik definitief in Israël wonen (wij vinden dit als jood onze morele plicht)

Zie gewoon weinig praktisch nut om de hoogbejaarden 70 jaar na dato een symbolische straf te geven als ze die al krijgen doordat ze doodgaan voor de uiterlijke uitspraak.

Lipschis? Komt door dat precedent met Demjanjuk. De straffen zijn altijd te laag geweest vind ik. 4 jaar hier, 10 jaar daar, gaat eigenlijk nergens over die processen.

Knap staaltje pragmatisme. En dat terwijl 'de Joden' toen nergens in Europa (echt) welkom waren, er bloederige pogroms waren in het oosten. En dan hebben we het nog geeneens over Hitlers beulen.

Wie bagatelliseert de holocaust nu? :rolleyes:

Laatst bewerkt:

Mozes heeft ons door de woestijn geleid naar het Beloofde Land, maar we werden gestraft door G-d omdat we hem niet gehoorzaamden. Maar we wisten dat we op een dag ooit allemaal gingen terugkeren want G-d had dit ons beloofd. En zo geschiedde... G-d blijft zijn volk trouw

ps als je je afvraagt wat ik hier doe: ik studeer momenteel in België maar als ik klaar ben met mijn studies gaan mijn vriendin en ik definitief in Israël wonen (wij vinden dit als jood onze morele plicht)
volgens mij ben jij niet zomaar een gewone jood, maar zo'n speciale. Hoe heet dat ook weer?
juist: een idioot.

---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 14:41 ----------

Gaat om de leeftijd.

er is uiteraard zo goed als geen risico dat ze recidiveren, maar dat is er bijna nooit bij oorlogsmisdadigers.

Knap staaltje pragmatisme. En dat terwijl 'de Joden' toen nergens in Europa (echt) welkom waren. En er bloederige pogroms waren in het oosten. En dan hebben we het nog geeneens over Hitlers beulen.

Wie bagatelliseert de holocaust nu? :rolleyes:

Joden horen maar op één plaats: in het Beloofde Land

---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 12:47 ----------

Met dat topic heb ik niets te maken..

Wordt tijd voor een STOP..

Terug
Naar boven