Fitness Seller

Bewaker schiet jood dood aan Klaagmuur

Ik zou dit eerder benoemen als een 'islamitische streek'

Alleen islamieten keren niet terug naar hun eigen land omdat het daar een bende is, een jood heeft wel die trots en redenen om terug te kunnen keren.

vandaar dat de Marokkanen en turken graag hier blijven.

IK BEGRIJP HET NIET MEER ! ! !

Ze zijn niet gelukkig in Marokko.

Ze zijn niet gelukkig in Turkije.
Ze zijn niet gelukkg in Egypte.
Ze zijn niet gelukkig in Libië.
Ze zijn niet gelukkig in Iran.
Ze zijn niet gelukkig in Gaza.
Ze zijn niet gelukkig in Irak.
Ze zijn niet gelukkig in Afghanistan.
Ze zijn niet gelukkig in Jemen.
Ze zijn niet gelukkig in Syrië.
Ze zijn niet gelukkig in Libanon.
Ze zijn niet gelukkig in Pakistan.

En waar zijn ze dan wel gelukkig ?

Ze zijn gelukkig in Engeland.
Ze zijn gelukkig in Frankrijk.
Ze zijn gelukkig in Italië.
Ze zijn gelukkig in Duitsland.
Ze zijn gelukkig in Zweden.
Ze zijn gelukkig in de Verenigde Staten.
Ze zijn gelukkig in België.
Ze zijn gelukkig in Noorwegen.
Ze zijn gelukkig in Nederland.

Ze zijn kennelijk gelukkig in elk land dat een niet-moslimland is.

En wie geven ze de schuld?

Niet de islam.
Niet hun leiders.
Niet zichzelf.
Nee, ze verwijten het de bevolking van de landen waar ze wel
gelukkig zijn.

En dan willen ze juist DEZE LANDEN zo veranderen dat ze precies worden
als de landen waar ze ontevreden over zijn.

Begrijp jij het nog ????

:roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=52-zGDtBl2s

Die landen opnoemen waar al jarenlang oorlog gaande is. Jij zult het daar 1 dag niet overleven. :roflol:

In Marokko en Turkije kun je best gelukkig zijn. Wij Nederlanders gaan daar altijd in de vakantie naar toe..

Oh en in Iran zou niemand gelukkig zijn. :o

Laatst bewerkt:
Heb je goed gezien...

Maar dat doen ook Turken en Marokkanen die terug gaan toch ook?

Het feit dat je dit een joodse eigenschap noemt, wijst op antisemitisme
nee hoor, ik heb nergens een equivalentierelatie tussen parasiteren en joden gedefinieerd. Tegen een turk of een marokkaan zou ik net zo goed hetzelfde hebben kunnen zeggen, maar dan eindigen met "hoe turks/marokkaans van je".

beetje het geval 'alle duimen zijn vingers, maar niet alle vingers zijn duimen';)

het feit dat jij meteen antisemitisme roept maakt jou echter een aandachtshoerende jankjood:)

Strong this ^^^^^

Ik vind het tragisch dat Joden een kleine 2000 jaar op een gruwelijke manier vervolgd zijn, met een afschuwelijk dieptepunt in 40-45. Wij, Nederlanders en Belgen, met een christelijke geschiedenis hebben geen aandeel in de holocaust, maar de eeuwenlange aanloop daarnaartoe, komt volledig voor rekening van onze voorouders en in die zin zijn wij net zo goed verantwoordelijk voor de permanente oorlogsituatie op de gazastrook.

Maar door te gaan wonen in Israel draag je een steentje bij aan het in stand houden van het conflict aldaar. En al helemaal als je in het leger gaat dienen.

Een mythologisch figuur dat een lijntje met god had heeft beweert dat ze het beloofde land zullen krijgen. Vanwege de grote stroom joden richting amerika na 45 is daar politieke steun ontstaan voor het idee om Israel te stichten omdat de Amerikanen die aanzienlijke invloed ook wel zagen zitten in het midden-oosten.

Het is één grote cluster**** waarin niemand onschuldig is, maar we kunnen beginnen er een eind aan te maken door kritisch te zijn en praktische maatregelen te nemen en juist niet op ideologie gebaseerde beslissingen te nemen... zoals te verhuizen naar Israel omdat je het als je plicht als jood ziet.

• Topic Starter Topic Starter
Maar door te gaan wonen in Israel draag je een steentje bij aan het in stand houden van het conflict aldaar. En al helemaal als je in het leger gaat dienen.

Hmm... je praat onzin

Of er nu 6 of 10 miljoen joden in Israël wonen, zolang Israël bestaat zal het moeten vechten voor zijn bestaan. En ik ben ervan overtuigd dat enkel een sterk Israël voor relatieve rust kan zorgen in het midden oosten. (of toch het gebied rond Israël)

En ja, G-d heeft opgeroepen tot een terugkeer. Dit zie je in deze vers:
Wees niet bang, want ik ben bij je. Ik haal je nakomelingen uit het oosten terug, uit het westen breng ik jullie bijeen. Tegen het noorden zeg ik: Geef hier! Het zuiden gebied ik: Laat los! Breng mijn zonen terug van verre, mijn dochters van de einden der aarde. (Jesaja 43:5-6)

Is dit Tbeest, de persoon waarvan men dacht dat ik het was? :roflol:

Ik ben geen jood.

Vind dat alle trolls moeten terugkomen, viel tenminste altijd wat te lachen.

FAaPDA8.jpg

:trollface:

Terug
Naar boven