nickolay
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Een Israëlische bewaker heeft vrijdag een bezoeker doodgeschoten aan de Klaagmuur in Jeruzalem. Dat heeft de politie bevestigd. De man werd door de bewaker als een Palestijnse terrorist aanzien.
Volgens politiewoordvoerder Micky Rosenfeld riep het slachtoffer om een nog onbekende reden ‘Allah Akbar’, of ‘God is groot’ in het Arabisch. ‘Een bewaker trok zijn wapen en schoot meermaals op de verdachte, die aan zijn verwondingen bezweek.’
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130621_00631106
Jammer... maarja
De bewaker hoorde wellicht iemand "Allahu akbar" roepen en dacht dat hij zichzelf ging opblazen zoals in het verleden wel vaker is gebeurd aan de klaagmuur. Dus ik denk dat hij in eer en geweten handelde (maar dit zal het onderzoek moeten uitwijzen)
maar sowieso gaat de Darwin Award naar deze jood

Ik heb zo het idee dat het ''Allahu akbar'' van de andere kant van de muur kwam..

Wat hebben Joden nu te zoeken in Oeganda?
Mozes heeft ons door de woestijn geleid naar het Beloofde Land, maar we werden gestraft door G-d omdat we hem niet gehoorzaamden. Maar we wisten dat we op een dag ooit allemaal gingen terugkeren want G-d had dit ons beloofd. En zo geschiedde... G-d blijft zijn volk trouw
ps als je je afvraagt wat ik hier doe: ik studeer momenteel in België maar als ik klaar ben met mijn studies gaan mijn vriendin en ik definitief in Israël wonen (wij vinden dit als jood onze morele plicht)

Je moet overigens echt gek zijn om te zeggen dat in retrospectief het Oeganda plan niet zinvol had geweest.
Ik dacht jij juist niet wilde werken Tbeest en daarmee een statement wilde maken![]()

Het Joodse volk heeft geen link met Oeganda..
---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 13:00 ----------
Wat heeft iedereen met Tbeest? Voor alle duidelijk: ik ben "Tbeest" niet...

En jij hebt duidelijk geen link met zes miljoen dode Joden.

Zie je wel

Ben ik ook van plan maar studeer momenteel nog hier
Het is praktischer om hier eerst m'n studies af te werken en dan te vertrekken naar mijn land
dus even parasiteren op onze kosten en vervolgens wanneer de tijd komt om wat terug te geven je opbrengsten voor jezelf houden. Hoe joods van je!
dus even parasiteren op onze kosten en vervolgens wanneer de tijd komt om wat terug te geven je opbrengsten voor jezelf houden. Hoe joods van je!
En zodra je terug bent in je "eigen" land een lange neus naar ons trekken zeker.
?