Fitness Seller

Bewaker schiet jood dood aan Klaagmuur

je kan altijd naar het beloofde land vertrekken

ontduiken van leger dienst misschien?

Je moet overigens echt gek zijn om te zeggen dat in retrospectief het Oeganda plan niet zinvol had geweest.

3aaa001e-da3e-11e2-9db9-4d8877cf1276_web_scale_0.0978474_0.0978474__.jpg

Een Israëlische bewaker heeft vrijdag een bezoeker doodgeschoten aan de Klaagmuur in Jeruzalem. Dat heeft de politie bevestigd. De man werd door de bewaker als een Palestijnse terrorist aanzien.

Volgens politiewoordvoerder Micky Rosenfeld riep het slachtoffer om een nog onbekende reden ‘Allah Akbar’, of ‘God is groot’ in het Arabisch. ‘Een bewaker trok zijn wapen en schoot meermaals op de verdachte, die aan zijn verwondingen bezweek.’

http://www.standaard.be/cnt/DMF20130621_00631106

Jammer... maarja

De bewaker hoorde wellicht iemand "Allahu akbar" roepen en dacht dat hij zichzelf ging opblazen zoals in het verleden wel vaker is gebeurd aan de klaagmuur. Dus ik denk dat hij in eer en geweten handelde (maar dit zal het onderzoek moeten uitwijzen)

maar sowieso gaat de Darwin Award naar deze jood

Isrealisch onderzoek zal wel uitwijzen dat hij terecht heeft gehandeld:rolleyes:

Ik heb zo het idee dat het ''Allahu akbar'' van de andere kant van de muur kwam..

:D:D

Wat hebben Joden nu te zoeken in Oeganda?

Mozes heeft ons door de woestijn geleid naar het Beloofde Land, maar we werden gestraft door G-d omdat we hem niet gehoorzaamden. Maar we wisten dat we op een dag ooit allemaal gingen terugkeren want G-d had dit ons beloofd. En zo geschiedde... G-d blijft zijn volk trouw

ps als je je afvraagt wat ik hier doe: ik studeer momenteel in België maar als ik klaar ben met mijn studies gaan mijn vriendin en ik definitief in Israël wonen (wij vinden dit als jood onze morele plicht)

Ik dacht jij juist niet wilde werken Tbeest en daarmee een statement wilde maken???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Die Ultraorthodoxe Joden zijn ook een kankergezwel zeg. Parasieten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Killy, vroeger. :roflol:

De verdachte greep ook met z'n hand naar de zak, en werd dus verdacht van het trekken van een wapen of bom.

Dit was ook vermeld in het nieuws.

1-0 voor israel

Ben ik ook van plan maar studeer momenteel nog hier

Het is praktischer om hier eerst m'n studies af te werken en dan te vertrekken naar mijn land

dus even parasiteren op onze kosten en vervolgens wanneer de tijd komt om wat terug te geven je opbrengsten voor jezelf houden. Hoe joods van je!

En zodra je terug bent in je "eigen" land een lange neus naar ons trekken zeker.

• Topic Starter Topic Starter
dus even parasiteren op onze kosten en vervolgens wanneer de tijd komt om wat terug te geven je opbrengsten voor jezelf houden. Hoe joods van je!

Heb je goed gezien...

Maar dat doen ook Turken en Marokkanen die terug gaan toch ook?

Het feit dat je dit een joodse eigenschap noemt, wijst op antisemitisme

---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 13:21 ----------

En zodra je terug bent in je "eigen" land een lange neus naar ons trekken zeker.

Naar België wel, want België is een anti Israëlisch land

Nederland heb ik meer respect voor want zij steunen Israël

Ik zou dit eerder benoemen als een 'islamitische streek'

Alleen islamieten keren niet terug naar hun eigen land omdat het daar een bende is, een jood heeft wel die trots en redenen om terug te kunnen keren.

vandaar dat de Marokkanen en turken graag hier blijven.

IK BEGRIJP HET NIET MEER ! ! !

Ze zijn niet gelukkig in Marokko.

Ze zijn niet gelukkig in Turkije.
Ze zijn niet gelukkg in Egypte.
Ze zijn niet gelukkig in Libië.
Ze zijn niet gelukkig in Iran.
Ze zijn niet gelukkig in Gaza.
Ze zijn niet gelukkig in Irak.
Ze zijn niet gelukkig in Afghanistan.
Ze zijn niet gelukkig in Jemen.
Ze zijn niet gelukkig in Syrië.
Ze zijn niet gelukkig in Libanon.
Ze zijn niet gelukkig in Pakistan.

En waar zijn ze dan wel gelukkig ?

Ze zijn gelukkig in Engeland.
Ze zijn gelukkig in Frankrijk.
Ze zijn gelukkig in Italië.
Ze zijn gelukkig in Duitsland.
Ze zijn gelukkig in Zweden.
Ze zijn gelukkig in de Verenigde Staten.
Ze zijn gelukkig in België.
Ze zijn gelukkig in Noorwegen.
Ze zijn gelukkig in Nederland.

Ze zijn kennelijk gelukkig in elk land dat een niet-moslimland is.

En wie geven ze de schuld?

Niet de islam.
Niet hun leiders.
Niet zichzelf.
Nee, ze verwijten het de bevolking van de landen waar ze wel
gelukkig zijn.

En dan willen ze juist DEZE LANDEN zo veranderen dat ze precies worden
als de landen waar ze ontevreden over zijn.

Begrijp jij het nog ????

:roflol:

Was hier niet een apart topic voor alle zionisten ehh ik bedoel joden en hun nieuws?

Terug
Naar boven