AndroidHealthClinic

bezig winstrol only, aardige libido crash

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat heeft geen zin als je deze vooraf niet hebt laten meten.. Je weet toch niet wat het voorheen is geweest? Ik heb na een winstrol kuur nergens last van gehad. Wel heb ik ong 6 weken daarna een dianabol kuur gehad en deze vervolgens afgebroken zonder nakuur (stom). Ik heb inmiddels al 3 maanden libido problemen.. Momenteel heb ik geen vriendin wat het wel wat draaglijker maakt.

Wel gebruik ik soms (weekend) MACA capsules voor het libido te verhogen. Ben er nog niet helemaal uit of het werkt maar had in ieder geval meer interesse in vrouwen als de dagen dat ik het niet gebruikte.

Als antwoord op je PM:
Aha, ik dacht dat je nu nog in week 4 zat. Je bent dus al 3 maanden verder, excuses.

Je kan wel een halve ml zetten (dus 125 mg test e) of zelfs minder. Maar dat zou ik niet doen, want daarmee stel je het probleem alleen maar uit en maak je het zelfs erger. Want: hoe langer je jezelf onderdrukt met anabole steroïden, hoe langer het duurt voordat je weer herstelt. Het is nu dus van belang dat je lichaam weer zo snel mogelijk genoeg testosteron gaat aanmaken. Ik zou weer 2 weken nolvadex nemen (20 mg per dag), misschien zelfs langer. Dit stimuleert de eigen aanmaak van testosteron weer, want blijkbaar is je nakuur niet genoeg geweest.

neverbackdown? je bedoel neverbackup xD

Als je geen libido hebt heb je geen zin in seks
als je vol zit heb je geen zin om te eten

dan neuk je toch niet je hebt toch geen zin?

of zie ik het verkeerd

Heb je serieus een libido crash met winstrol..?
Ik heb zelfs nergens last van gehad terwijl ik Test e + winny had gepakt en 750 test only.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven