AndroidHealthClinic

Bezigheden tijdens cardio

Alsof je per se cardio moet doen om droog te worden, laat staan twee uur.

2 uur cardio is dat niet onnodig veel? ikzelf doe per trainingsdag (cardio en KT) 40 min cardio + 5 min cooling down en verbrand zo'n 800kcal of is dat belachelijk weinig voor een cardio sessie?

Vind ik netjes.. weet niet waar op je het doet.
Crosstrainer verbrand ik zo'n 700 in 45 min

Loopband zou je iets meer kunnen doen denk ik

ik doe voornamelijk airwalken loopband ne ik gaan gewoonweg niet goed samen:p

Gamen + cardio = FTW

ik zet m n fiets voor de tv en ik ga dan altijd rechtop fietsen, xbox aan en ga ik gewoon een uurtje gamen, tijd is zo voorbij.

en wat eten jullie voor en na het cardio'en? want dat vraag ik me ook al een tijdje af.
proppen jullie je helemaal vol? of gewoon een klein maaltijdje?

ik maak er altijd een wedstrijdje van :p binnen de 20 min crosstrainen moet ik gewoon de 300 cal verbranden :p

Ik Heb geen mp3 of ipod want heb in het verleden er al een stuk of 10verrot gegooid.
Dus sluit ik mezelf altyd af en denk ik maar aan dingen,net zoals je in het politiebureau een hele tyd moet verblijven:P En een goede tip: Denk tydens het joggen op de loopband niet aan de nachtelijke avontuurtje's die je gehad heb met je vriendin want voor je het weet loop je met een knuppel op die loopband:P staat behoorlyk onfris voor de gene die naast je loopt:P

Laatst bewerkt:
en wat eten jullie voor en na het cardio'en? want dat vraag ik me ook al een tijdje af.
proppen jullie je helemaal vol? of gewoon een klein maaltijdje?

Waarom zou ik wat eten na mijn cardio ? (of waarom niet... beide vragen zijn mogelijk maar uiteindelijk zal het weinig verschil uitmaken).

Ja het doel is om wat callorienen eraf te werken! maar is het dan stom als je je eerst vol gaat zitten eten? of moet je met honger op dat ding zitten dat je alles verbrand?
ik hoop dat je het begrijpt wat ik bedoel.

hometrainer staat hier gericht op de tv discovery channel op en gaan.
Al ga ik liever effe lopen, nu de sneeuw wegtrekt terug aan begonnen.:)

Terug
Naar boven