MuscleMeat

bf 26.5 maar klopt dit wel

Hoe heb je het gemeten?

Het lijkt me vrij stug, hoewel je ook niet echt heel droog staat voor een veertienjarige.

• Topic Starter Topic Starter
nee ik weet het ben er ook wel mee bezig hoor en hoorde laatst al van vrienden dat ik was afgevallen maar ik had het met zo'n meetlint gedaan maar als ik nu beetje kijk kwa bf van mensen twijfel ik een beetje thanks voor de snelle reactie :D

Je kan een huidplooi meter aanschaffen, of even naar je dokter gaan, die doet het waarschijnlijk vrij nauwkeurig ;)

Je hebt geen spiermassa, dus het zou best eens kunnen.

ja zal het wel vragen ook bij de sportschool kon me herinneren dat er op de site stond dat je kon laten meten

Maakt ook geen ruk uit wat je exacte bf is als beginner. Kan je net zo goed vergelijken in de spiegel of er vooruitgang inzit.

26.5 kan dus wel kloppen ?? damn :\

Jah...Ik denk dat je wel een redelijk hoog vetpercentage hebt, maar ik gok zoiets tussen de 18%-22%, 26,5% is wel erg veel...

thanks yoshuba daar was ik naar opzoek beetje zo'n schatting :D

als je hele lichaam zo vet is als je buik/heupen dan loopt het wel richting de 25-30% ja

nee het meeste vet zit op m'n buik

Jah...Ik denk dat je wel een redelijk hoog vetpercentage hebt, maar ik gok zoiets tussen de 18%-22%, 26,5% is wel erg veel...

yeah right alsof jij het verschil ziet tussen 22 en 26%.

26% kan in jou geval makkelijk. Ik zie veel baby vet en 0,0 spier.

Je hebt geen significante spiermassa om de ratio VVM/vetmassa beter te verdelen. Dus ja, dat vetpercentage klopt wel.

oké dan wel thanks voor al het advies en het is nog steeds welkom :D

Whatever het percentage is het is te hoog. (naar DBB-standaarden)

Lijkt me zowiezo wel 20+. Maar of het 26% is kun je moeilijk beoordelen.

je bent gewoon vet en je moet trainen...dat is de conclusie die we hier kunnen trekken.

Terug
Naar boven