Cheetah
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
umm tsjaa m'n training schema weet ik niet 100% uit m'n hoofd ik ga al die oefeningen nog wel opzoeken (ik heb ze van de trainer) en mn voedings schema is niet zo uitgebreid hoor :
)mijn moeder klaagt daar dus ook al over ?? ik zou het niet weten wel weet ik dat ik echt wel wat spieren hebik wil niet heel dom dom doen, maar ik geloof als je 1.84 bent bij 63 kilo, dat je geen gram vet meer te veel hebt en flink mag gaan vreten!?
ben 1.75 en 65 kg en heb 8 procent vet. en dan kan hij onmogelijk 18 procent hebben ofzo, dan is hij zonder spieren geboren.
en nog te veel vet ( voor mijn ideale lichaam)sarcastisch of echt ?
mijn moeder klaagt daar dus ook al over ?? ik zou het niet weten wel weet ik dat ik echt wel wat spieren heben nog te veel vet ( voor mijn ideale lichaam)
Jouw ideale lichaam zit waarschijnlijk toch wel een stuk meer spiermassa op, en dan met een laag vetpercentage. Als je nu een nog lager vetpercentage bereikt komt daar niet je ideale lichaam onder vandaan, waarschijnlijk slecht een iel en mager scharminkel! Dat komt omdat je je nog nauwelijks spiermassa hebt. Dus imo kun je beter gaan cleanbulken en spiermassa opbouwen, en pas daarna helemaal droogtrainen, dan is het pas de moeite waard.
echtumm tsjaa m'n training schema weet ik niet 100% uit m'n hoofd ik ga al die oefeningen nog wel opzoeken (ik heb ze van de trainer) en mn voedings schema is niet zo uitgebreid hoor :
'sochtends special K (brinta sinds een keer ziek zijn en kotsen krijg ik het niet meer weg)
eerste school pauze (10 uur ofzo) 2 bruine boterhammen kipfilet en een pakje wiki
2e pauze zelfde als de eerste
dan als ik honger heb als ik thuis kom een appel ofzo
dan avondeten wat de pot schaft meestal wel gezond
---------- Toegevoegd om 08:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:57 ----------
mijn moeder klaagt daar dus ook al over ?? ik zou het niet weten wel weet ik dat ik echt wel wat spieren heben nog te veel vet ( voor mijn ideale lichaam)
---------- Toegevoegd om 08:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:00 ----------
sarcastisch of echt ?